Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Janne T. skriver: Hvor er det vildt!!! kæmpestort tillykke! Og hold nu OP der er mange tvillinger på vej pt
Hvor er det vildt!!! kæmpestort tillykke! Og hold nu OP der er mange tvillinger på vej pt
Hehe, tusind tak søde.
Ja kan godt se der er mange twins på vej. Rart når man pludselig selv skal have twins. Vi skal have enæggede basser
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Havde ikke set den her tråd Men tillykke igen Kender i kønnet på begge babyer?
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Troede jeg aldrig jeg skulle blive mor. Uforklarligt barnløs, og en tidlig abort efter IVF var dommen på det tidspunkt. 3 uger efter min abort, blev jeg så naturligt gravid. Det resulterede i min dejlige, skønne, elskede dreng Anton. Nu er jeg så meget overraskende, og ikke planlagt, gravid igen på øko måden. Og denne gang skal vi have enæggede tvillingebasser Det bliver da ikke meget vildere? Vel?
Troede jeg aldrig jeg skulle blive mor. Uforklarligt barnløs, og en tidlig abort efter IVF var dommen på det tidspunkt.
3 uger efter min abort, blev jeg så naturligt gravid. Det resulterede i min dejlige, skønne, elskede dreng Anton.
Nu er jeg så meget overraskende, og ikke planlagt, gravid igen på øko måden.
Og denne gang skal vi have enæggede tvillingebasser
Det bliver da ikke meget vildere? Vel?
Woooooow det er bare en af de elskværdige solstråle historier Stort tillykke
KTP86 skriver: Havde ikke set den her tråd Men tillykke igen Kender i kønnet på begge babyer?
Tusind tak igen
Nej vi har indtil videre frabedt os at få det oplyst. Jeg skal scanne hver 14 dag, så måske finder vi ud af det undervejs. Men jeg vil helst ikke vide det, som jeg har det lige nu. Sidst fik vi det at vide, på mandens ønske. Men vi ved det er enæggede, så det bliver samme køn ihvertfald
Hvor er det bare vildt!!!
STORT tillykke med graviditeten søde!!
Hvor langt er du henne?
Hvor er det bare vildt!!! STORT tillykke med graviditeten søde!! Hvor langt er du henne?
Tusind tak Jeg er 16+2 i dag. Så har haft lidt tid, at sunde mig på, hehe
Indtil videre kører det bare. Kan ingen forskel mærke, og scanningerne er gået rigtig fint. Så tænker, nu er jeg snart halvvejs uden problemer. Det er skønt (skal sættes i gang senest 38+0 hvis de kloge skal bestemme) Så om 1 1/2 uge er jeg halvvejs til tvillingeterminen.
De deler moderkage, så håber de ikke laver ballade og at jeg kan føde naturligt igen.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Hehe, tusind tak søde. Ja kan godt se der er mange twins på vej. Rart når man pludselig selv skal have twins. Vi skal have enæggede basser
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Tusind tak. Jeg er 16+0 i dag
Tusind tak. Jeg er 16+0 i dag
Hvor skønt for jer
Stort tillykke med de to nye
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128