Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Troede jeg aldrig jeg skulle blive mor. Uforklarligt barnløs, og en tidlig abort efter IVF var dommen på det tidspunkt.
3 uger efter min abort, blev jeg så naturligt gravid. Det resulterede i min dejlige, skønne, elskede dreng Anton.
Nu er jeg så meget overraskende, og ikke planlagt, gravid igen på øko måden.
Og denne gang skal vi have enæggede tvillingebasser
Det bliver da ikke meget vildere? Vel?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Troede jeg aldrig jeg skulle blive mor. Uforklarligt barnløs, og en tidlig abort efter IVF var dommen på det tidspunkt. 3 uger efter min abort, blev jeg så naturligt gravid. Det resulterede i min dejlige, skønne, elskede dreng Anton. Nu er jeg så meget overraskende, og ikke planlagt, gravid igen på øko måden. Og denne gang skal vi have enæggede tvillingebasser Det bliver da ikke meget vildere? Vel?
T I L L Y K K E
Tusind tak Vi er total rundt på gulvet herhjemme, selv om vi har haft noget tid til at vænne os til tanken.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Tusind tak Vi er total rundt på gulvet herhjemme, selv om vi har haft noget tid til at vænne os til tanken.
Kender det al for godt, vi fik af vide vi ville have meget svær ved at blive naturlig gravid, da min ene æggestokke "er ude af drift", alligevel lykkes det os at lave 2 børn i SAMME år, og venter nu nr. 3
Tillykke sødeste..
Hvor er det bare fantatastisk Hvor langt henne er du
-Sigrid- skriver: Hvor er det bare fantatastisk Hvor langt henne er du
16+0 i dag
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: 16+0 i dag
Hooold da op! Det havde jeg slet ikke opdaget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128