Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Hehe. Det kan jeg godt forstå, for har ikke nævnt det før nu Skrev et anonymt indlæg om min graviditet, da jeg opdagede den. Men da vi så var til scanning for genstigation, opdagede JM at der var to. Vi har været temmelig rystede, og ovenud lykkelige. Total vild periode, hvor det lige skulle synke ind. Så har ikke skrevet siden da.
Hehe. Det kan jeg godt forstå, for har ikke nævnt det før nu Skrev et anonymt indlæg om min graviditet, da jeg opdagede den. Men da vi så var til scanning for genstigation, opdagede JM at der var to. Vi har været temmelig rystede, og ovenud lykkelige. Total vild periode, hvor det lige skulle synke ind. Så har ikke skrevet siden da.
Så er jeg ikke flov længere
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Troede jeg aldrig jeg skulle blive mor. Uforklarligt barnløs, og en tidlig abort efter IVF var dommen på det tidspunkt. 3 uger efter min abort, blev jeg så naturligt gravid. Det resulterede i min dejlige, skønne, elskede dreng Anton. Nu er jeg så meget overraskende, og ikke planlagt, gravid igen på øko måden. Og denne gang skal vi have enæggede tvillingebasser Det bliver da ikke meget vildere? Vel?
Troede jeg aldrig jeg skulle blive mor. Uforklarligt barnløs, og en tidlig abort efter IVF var dommen på det tidspunkt.
3 uger efter min abort, blev jeg så naturligt gravid. Det resulterede i min dejlige, skønne, elskede dreng Anton.
Nu er jeg så meget overraskende, og ikke planlagt, gravid igen på øko måden.
Og denne gang skal vi have enæggede tvillingebasser
Det bliver da ikke meget vildere? Vel?
TILLYKKE!
Sikke en nyhed!
det er da FANTASTISK
TILLYKKE med det
Hold nu op hvor er det bare vildt!
Tillykke!
Hvor er det vildt!! tusind gange tillykke!!!
Ørj det fik man da helt gåsehud af at læse
Sikke dejlig for jer og måske også en stor mundfuld
Helt vild meget held og lykke med det hele
Stort tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128