Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Troede jeg aldrig jeg skulle blive mor. Uforklarligt barnløs, og en tidlig abort efter IVF var dommen på det tidspunkt. 3 uger efter min abort, blev jeg så naturligt gravid. Det resulterede i min dejlige, skønne, elskede dreng Anton. Nu er jeg så meget overraskende, og ikke planlagt, gravid igen på øko måden. Og denne gang skal vi have enæggede tvillingebasser Det bliver da ikke meget vildere? Vel?
Troede jeg aldrig jeg skulle blive mor. Uforklarligt barnløs, og en tidlig abort efter IVF var dommen på det tidspunkt.
3 uger efter min abort, blev jeg så naturligt gravid. Det resulterede i min dejlige, skønne, elskede dreng Anton.
Nu er jeg så meget overraskende, og ikke planlagt, gravid igen på øko måden.
Og denne gang skal vi have enæggede tvillingebasser
Det bliver da ikke meget vildere? Vel?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: 1ÅååTroede jeg aldrig jeg skulle blive mor. Uforklarligt barnløs, og en tidlig abort efter IVF var dommen på det tidspunkt. 3 uger efter min abort, blev jeg så naturligt gravid. Det resulterede i min dejlige, skønne, elskede dreng Anton. Nu er jeg så meget overraskende, og ikke planlagt, gravid igen på øko måden. Og denne gang skal vi have enæggede tvillingebasser Det bliver da ikke meget vildere? Vel?
1ÅååTroede jeg aldrig jeg skulle blive mor. Uforklarligt barnløs, og en tidlig abort efter IVF var dommen på det tidspunkt.
Stort tillykke!!! Hvor er det vildt
Stoooort tillykke hvor vildt
CamillaSoefelt skriver: 1000 gange tillykke!! Hvor langt er du henne?
1000 gange tillykke!! Hvor langt er du henne?
Tusind tak. Jeg er 16+0 i dag
Det må være en vaskeægte solstråle historie
Tænk sig at få 3 mirakler, når man ellers ikke bare sådan lige kunne få børn
Kæmpe stort dobbelt tillykke til jer, det er jo bare helt fantastisk
Kæmpe kæmpe KÆMPE! Tillykke! Hvor er det fantastisk
sikke da en solstråle historie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128