Kjole til venindes bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2013

MariaKyedDK

PernilleogLouis skriver:

troede jeg havde valgt kjole til min venindes bryllup men nu er jeg i tvivl så se bort for de blege ben osv og hjælp med at vælg

jeg har stemt billede 1. men synes også billede 4 er rigtig fin  

men hælder mest til 1 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Den blå. Jeg synes, sort er så trist om sommeren. 

Anmeld

10. juni 2013

Mumto3

Sijac skriver:

Jeg har stemt på den blå. I alle andre tilfælde havde jeg valgt den sorte, men da man IKKE må bære sort til bryllup, falder mig valg på den smukke blå kjole

Enig!

Anmeld

10. juni 2013

Lusi

PernilleogLouis skriver:

troede jeg havde valgt kjole til min venindes bryllup men nu er jeg i tvivl så se bort for de blege ben osv og hjælp med at vælg

Havde jeg sådan en flot krop, havde jeg valgt den sorte eller blå

Anmeld

10. juni 2013

morpåthurø

PernilleogLouis skriver:

jeg har stemt billede 4. Jeg synes den sorte er rigtig flot også men er ikke tilhænger af sort til bryllup

Anmeld

10. juni 2013

Youngster

Jeg er allermest til den sorte, og jeg ville bestemt ikke fravælge den pga. gammel overtro !! Men samtidig er den blå jo også super fin, og jeg kan rigtig godt lide, at der er "lidt farve på drengen", specielt når det er sommer - så jeg har stemt blå  

Anmeld

10. juni 2013

Kay

den sorte er sååå flot... men ville selv havde det underligt med at havde sort på til et bryllup... så har stemt på den næsten lige så flotte blå 

Anmeld

11. juni 2013

Lunae

PernilleogLouis skriver:

Jeg ville personligt vælge nr 2, men har stemt på nr 4, fordi den er virkelig smuk.

Jeg kunne ikke selv finde på at komme til bryllup i en sort kjole, så synes bestemt at du skal vælge den blå Karen Millen

Anmeld

11. juni 2013

Benjamins'mor

En skam man ikke kan vælge to, for både nr1 og nr4 sidder super godt på dig!

Anmeld

11. juni 2013

La´chrissen

PernilleogLouis skriver:

Jeg har stemt på den sorte men den blå er også virkelig smuk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.