Kjole til venindes bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2013

Sijac

PernilleogLouis skriver:

det må man gerne til dette bryllup

Jeg ville stadig aldrig vælge den sorte, og jeg eeeeelsker sort, syntes personligt at det er meget upassende til sådan en begivenhed. Så mot valg ender stadig på den blå
Og så er se hvide stænger også mindre hvide hi hi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

TrineMine86

PernilleogLouis skriver:

troede jeg havde valgt kjole til min venindes bryllup men nu er jeg i tvivl så se bort for de blege ben osv og hjælp med at vælg

Helt klart den blå :-) jeg holder fast i gamle traditioner og der er det forbudt at bære sort til et bryllup, ellers synes jeg faktidk at den er super smuk 

Anmeld

10. juni 2013

Kløver

Sijac skriver:

Jeg har stemt på den blå. I alle andre tilfælde havde jeg valgt den sorte, men da man IKKE må bære sort til bryllup, falder mig valg på den smukke blå kjole

Ej det vidste jeg ikke, trods jeg selv blev gift for 1.5 år siden, vidste kun man ikke må have Hvidt på, over bordet, dvs at når man sidder er bruden den eneste i hvidt. Af pigerne selvfølgelig mændene må vist godt have hvid skjorte på

Anmeld

10. juni 2013

PernilleogLouis

Maja84 skriver:

Helt klart den sorte, den sidder så flot på dig, evt den blå

det er også den jeg hælder mest til - ved dog at gommens søster har en på der ligner meget så nu er jeg i tvivl - har det bare bedre i den sorte end den blå

Anmeld

10. juni 2013

PernilleogLouis

MorDk skriver:

Den første! Helt klart! PIIIIIFT!

også den jeg hælder mest til

Anmeld

10. juni 2013

Kløver

PernilleogLouis skriver:

det er også den jeg hælder mest til - ved dog at gommens søster har en på der ligner meget så nu er jeg i tvivl - har det bare bedre i den sorte end den blå

Så ville jeg nok tage det på jeg følte mig bedst tilpas i, men synes også den blå er super flot, men vild med den sorte

Anmeld

10. juni 2013

PernilleogLouis

Sijac skriver:

Jeg ville stadig aldrig vælge den sorte, og jeg eeeeelsker sort, syntes personligt at det er meget upassende til sådan en begivenhed. Så mot valg ender stadig på den blå
Og så er se hvide stænger også mindre hvide hi hi

Ja de er virkelig hvide - har bestilt tid til min første spray tan så håber det hjælper på det

Anmeld

10. juni 2013

Pigent

PernilleogLouis skriver:

troede jeg havde valgt kjole til min venindes bryllup men nu er jeg i tvivl så se bort for de blege ben osv og hjælp med at vælg

Jeg har stemt nummer 3, men den sorte og blå er også flot

Anmeld

10. juni 2013

B&J

Du ser super flot og HOT ud i den første et klart den

Anmeld

10. juni 2013

Wimmie

PernilleogLouis skriver:

Uden tvivl den sorte 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.