Kjole til venindes bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2013

Rødhætte

PernilleogLouis skriver:

troede jeg havde valgt kjole til min venindes bryllup men nu er jeg i tvivl så se bort for de blege ben osv og hjælp med at vælg

Den sorte er virkelig flot!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

hautecouture

PernilleogLouis skriver:

troede jeg havde valgt kjole til min venindes bryllup men nu er jeg i tvivl så se bort for de blege ben osv og hjælp med at vælg

Den sorte eller den blå 

Anmeld

10. juni 2013

Maja88

Der var ingen som skulle bestemme hvad jeg skulle have på af tøj.. så på med den sorte hvis du er bedst tilpas i den

Anmeld

10. juni 2013

Louise H.

Sijac skriver:

Tjek denne side...

http://www.oestrogen.dk/Kaerlighed-og-Erotik/Parfo rhold-og-Singleliv/2011/07/2011-28-bryllup.aspx#.U bYTGohS6YI

... 1. Undgå hvid og sort Man må simpelthen ikke have den samme farve på som bruden. Hun skal have lov at stråle. Tager du sort kjole på signalerer du, at du er forelsket i gommen – medmindre du er en af svigermødrene, så betyder sort nemlig, at du ikke billiger deres ægteskab.

okay, ved ikke så meget andet end det med sort tøj i gamle dage. Derfor min undren Har ikke været til et bryllup siden jeg var ganske lille, så har ikke sat mig forfærdelig meget ind i de små detaljer

Men så lærte jeg da også noget nyt i dag

Anmeld

10. juni 2013

PernilleogLouis

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Den mintgrønne. Farven er helt fantastisk. Tænker den måske ikke helt kommer til sin ret på billedet. Høje hæle og et bælte i taljen tænker jeg kunne være rigtig fint.

Ellers den blå. Synes også den sorte er vildt flot, men synes de andre farver er federe til årstiden.  

Hvis du godt må have sort på, er det vel det vigtigste, frem for gamle ideer og overtro. Og lyder til du har det godt i den? 

ja det er den jeg har det bedst i - kan også godt li den grønne og har faktisk aldrig tænkt på at tag bælte på til

Anmeld

10. juni 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Helt klart den blå. Personligt ville jeg aldrig bærer sort til et bryllup - selvom man godt måtte

Anmeld

10. juni 2013

Loa

Den sorte!!
Ellers den blå

Anmeld

10. juni 2013

M&J87

JEg kan godt lide den første og numme 4, jeg stemte nummer 4, da jeg ikke synes at man kan tage sort på til bryllup 

Anmeld

10. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Den sorte, med noget fedt tilbehør!!! Vh stine

Anmeld

10. juni 2013

camilla10

PernilleogLouis skriver:

du ser hammerflot ud i den sorte 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.