Hvad synes I om dette navn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2013

Pinkrose

Anonym skriver:

Tak for dit svar

Ja, bortset fra at Emmalie udtales som Emily/Emmelie bare med a

Arg okay

Men syntes det fine navne .

Hvad med emilia der ligger også i den genre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2013

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Anonym skriver:

Tak for dit svar det er jo også meget en smagssag

Det lyder meget sødt, men bryder mig ikke om sådan i og j tæt op ad hinanden. Det ser for rodet ud for mig

smag og behag

Anmeld

7. juni 2013

hekran

Anonym skriver:

Hej piger

Skriver lige anonymt, da vi endnu ikke ønsker at offentliggøre vores tanker om navn.

Sagen er den, at vi skal finde et navn til vores prinsesse. Vi har haft rigtig svært ved at finde et navn, som vi begge synes om. Min mand kan bedst lide navne der er meget traditionelle, og jeg hælder lidt mere til de lidt specielle navne.
Her den anden dag sidder vi igen og prøver at finde frem til noget, og vi har snakket en del om Emilie. Vi syntes bare ikke det er det helt rigtige. Manden siger så "Hvad med Emmalie?" Han bryder sig ikke om Emmelie/Emily, så havde ikke forestillet mig han ville forslå et navn lignende det

Hvad synes I om navnet Emmalie?

Har stemt 'andet', da jeg egentlig synes navnet er sødt, men jeg tænker også meget, at det er vist et MGP navn med stavefejl eller at det vil jeg får brug for at få stavet mange gange. Folk har lige vænnet sig til Emmelie

Men jeg synes navnet er fint. Kan dog ikke høre, hvordan det er anderledes end Emily (som er nemmere at stave).

Anmeld

7. juni 2013

Anonym trådstarter

Denisep skriver:

Arg okay

Men syntes det fine navne .

Hvad med emilia der ligger også i den genre

Ja, det kan jeg også rigtig godt lide, men det kan manden ikke han er meget vanskelig!

Anmeld

7. juni 2013

Anonym trådstarter

Marita skriver:

Har stemt 'andet', da jeg egentlig synes navnet er sødt, men jeg tænker også meget, at det er vist et MGP navn med stavefejl eller at det vil jeg får brug for at få stavet mange gange. Folk har lige vænnet sig til Emmelie

Men jeg synes navnet er fint. Kan dog ikke høre, hvordan det er anderledes end Emily (som er nemmere at stave).

Tak for dit svar
Det minder også meget om det, men manden synes ikke så godt om Emmelie/Emily, da det er lidt hårdere i udtalen efter hans mening. Han er ret glad for a'et

Anmeld

7. juni 2013

Pinkrose

Anonym skriver:

Ja, det kan jeg også rigtig godt lide, men det kan manden ikke han er meget vanskelig!

Haha det kan jeg høre :p

Anmeld

7. juni 2013

Anonym trådstarter

Denisep skriver:

Haha det kan jeg høre :p

Ja det er ikke helt nemt!

Anmeld

7. juni 2013

Pinkrose

Anonym skriver:

Ja det er ikke helt nemt!

Nej må du nok sige ,

Havde den holdning da jeg var 6-8 år at jeg vidste allerede hvad mine børn skulle hedde, så spurgte min mor" hvad så hvis din mand ikke kan lide de navne"

Så kom jeg med den kække kommentar om " at så ku jeg da bare finde en ny mand "
Skægt som man tænker når man er lille :p

Anmeld

7. juni 2013

Anonym trådstarter

Denisep skriver:

Nej må du nok sige ,

Havde den holdning da jeg var 6-8 år at jeg vidste allerede hvad mine børn skulle hedde, så spurgte min mor" hvad så hvis din mand ikke kan lide de navne"

Så kom jeg med den kække kommentar om " at så ku jeg da bare finde en ny mand "
Skægt som man tænker når man er lille :p

Haha ja
Der er det ikke lige alle overvejelser man har med

Jeg havde også opgivet at vi ville finde et navn, som vi begge elsker. Vi var begyndt at snakke om kompromiser, men det dur bare ikke, når det er et navn. Det er en ret stor ting

Anmeld

7. juni 2013

Pinkrose

Anonym skriver:

Haha ja
Der er det ikke lige alle overvejelser man har med

Jeg havde også opgivet at vi ville finde et navn, som vi begge elsker. Vi var begyndt at snakke om kompromiser, men det dur bare ikke, når det er et navn. Det er en ret stor ting

Det er det nemlig .

Jeg havde to navne til min datter , og kunne slet ikke vælge.

Så gik rundt og håbede at når jeg så hende første gang ville jeg vide hvad hendes navn var .

Så kom dagen jeg fik min prinsesse op og kiggede og blank var jeg :p

Besluttede mig på 5 dagen :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.