Hvad synes I om dette navn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2013

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Ja.. Men kan bedre li de stavet med A.. 

Altså hvordan synes du det skal staves?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2013

ønskebørn74

Altså hvordan synes du det skal staves?

Ammalie..

Anmeld

7. juni 2013

Lise

Anonym skriver:

Hej piger

Skriver lige anonymt, da vi endnu ikke ønsker at offentliggøre vores tanker om navn.

Sagen er den, at vi skal finde et navn til vores prinsesse. Vi har haft rigtig svært ved at finde et navn, som vi begge synes om. Min mand kan bedst lide navne der er meget traditionelle, og jeg hælder lidt mere til de lidt specielle navne.
Her den anden dag sidder vi igen og prøver at finde frem til noget, og vi har snakket en del om Emilie. Vi syntes bare ikke det er det helt rigtige. Manden siger så "Hvad med Emmalie?" Han bryder sig ikke om Emmelie/Emily, så havde ikke forestillet mig han ville forslå et navn lignende det

Hvad synes I om navnet Emmalie?

Jeg synes det ligner et navn der er stavet forkert 

Anmeld

7. juni 2013

lycly

Altså skal det udtales "Emaly" ligesom Emily eller "Emalie" ligesom Amalie?

Anmeld

7. juni 2013

tankai

Anonym skriver:

Hej piger

Skriver lige anonymt, da vi endnu ikke ønsker at offentliggøre vores tanker om navn.

Sagen er den, at vi skal finde et navn til vores prinsesse. Vi har haft rigtig svært ved at finde et navn, som vi begge synes om. Min mand kan bedst lide navne der er meget traditionelle, og jeg hælder lidt mere til de lidt specielle navne.
Her den anden dag sidder vi igen og prøver at finde frem til noget, og vi har snakket en del om Emilie. Vi syntes bare ikke det er det helt rigtige. Manden siger så "Hvad med Emmalie?" Han bryder sig ikke om Emmelie/Emily, så havde ikke forestillet mig han ville forslå et navn lignende det

Hvad synes I om navnet Emmalie?

Jeg kan rigtig godt lide navnet!

Men så længe i selv kan lide det, så er det - i mit hoved, det helt rigtige navn. 

Vi har også valgt et "specielt" navn til vores kommende pige, og vi elsker det, selvom andre måske ikke gør.. 

Anmeld

7. juni 2013

Tranebaer

Jeg kan godt lide Emmalie. Ellers Emmaline. Der er man i hvert fald ikke  så meget i tvivl om stavemåden, da det jo bare er sammensat af to "normale" navne.  Emiline ville jeg aldrig gætte hvordan stavedes

Anmeld

7. juni 2013

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Ammalie..

Okay, tak for svar
Men så bliver det en anden udtale. Så skal det udtales som Amalie, det her udtales ligesom Emily bare med Emma i stedet for Emi

Anmeld

7. juni 2013

Anonym trådstarter

Lise skriver:

Jeg synes det ligner et navn der er stavet forkert 

Okay, tak for svar

Anmeld

7. juni 2013

Anonym trådstarter

LuLy skriver:

Altså skal det udtales "Emaly" ligesom Emily eller "Emalie" ligesom Amalie?

Ligesom Emily bare med a for en lidt blødere udtale, hvis det giver mening

Anmeld

7. juni 2013

Anonym trådstarter

tankai skriver:

Jeg kan rigtig godt lide navnet!

Men så længe i selv kan lide det, så er det - i mit hoved, det helt rigtige navn. 

Vi har også valgt et "specielt" navn til vores kommende pige, og vi elsker det, selvom andre måske ikke gør.. 

Tak for svar

Ja, hvis hun ligner en Emmalie når hun kommer og vi ikke finder noget andet, holder vi også fast i det. Bare rart at høre, hvordan "omverden" reagerer på det, da hun jo kommer ud blandt mennesker og ikke kun os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.