er jeg den eneste med et barn der skal spise og vugges i sø

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2013

1990h

M (: skriver:

Ej, det er da godt nok for træls  

jaa hvordan falder jeres i søvn om aftenen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2013

M (:

1990h skriver:

jaa hvordan falder jeres i søvn om aftenen?

Svøbt i et dynebetræk med en stofble over øjnene, hvis der stadig er lyst, så sover han 9/10 gange hurtigt uden at skulle vugges..

Anmeld

8. juni 2013

effie

1990h skriver:

Hun sover bar 5 min og søger og sutter og slipper og søger og sutter og slipper sådan er det hele aftene indtil hun bliver sur

prøv og indlæg bøvse pauser.. det lyder ret meget som luft... noget af det... særligt når det slutter af med en skrigetur

Anmeld

8. juni 2013

1990h

effie skriver:

prøv og indlæg bøvse pauser.. det lyder ret meget som luft... noget af det... særligt når det slutter af med en skrigetur

Vi bøvser også af. Jeg tror hun bliver for overtræt. Og har svært ved at slippe dagen.

I går til gengæld var bare super i forhold til de sidste mange dage.
Hun kom i bad og blev tørret og nusset om . Så lidt ind og sidde i sofaen i dynen hos mig... Så begyndte hun og gabe også gik jeg i sove værelset hvor der var mørkt. Kun ammede og fortalte lidt hen. Hun vågnede så hvert 5-30 minut hele aften og søgte efter mad/mig hvor jeg så lagde hende til så hun kunne tanke op til natten. Sådan foregik det nogle gange til omkring kl 22..der måtte vi lige op og Lulle lidt rundt da hun blev lidt urolig. Også ned i sengen og spise igen hvor hun sov helt kl 23 så jeg er godt tilfreds med aftenen i går. Normalt plejer kl at være 1 med 1-2timers vuggen. Så det var en lettelse i går..

Håber at gentage succeen igen i aften hun skreg og græd heller ikk som hun plejer.x

Anmeld

8. juni 2013

1990h

Svøbt i et dynebetræk med en stofble over øjnene, hvis der stadig er lyst, så sover han 9/10 gange hurtigt uden at skulle vugges..

Dejligt

Han er dygtig den lille gut

Anmeld

8. juni 2013

M (:

1990h skriver:

Dejligt

Han er dygtig den lille gut

Ja, jeg nyder også virkelig at han på det punkt er ret nem!

Anmeld

8. juni 2013

1990h

Ja, jeg nyder også virkelig at han på det punkt er ret nem!

Ja det forstår jeg godt

Anmeld

8. juni 2013

DianaRJS

1990h skriver:

Min datter er kun 6 uger men om aftenen er det du helvede hver aften.

Hun er møg overtræt på trods af vi prøver at ligge hende med det samme hun viser tegn men hun kan simpelthen ikk falde i søvn selv. Heller ikk selv om hun er svøbt.
Hun skal æde sig i søvn nærmest til det kommer retur eller også skal hun vugges op til flere gange ! Det dræbene for ryggen og hun godtager sjælent en sut.

Jeg kan få grå hår ved tanken om at det her bliver vores kommende hverdag!!

gjorde jeg også ved den store, da han var lille....

mange børn er "desværre" tryghedsnakomaner, og når man ammer/vugger dem i søvn kan det desværre mange gange godt give bagslag.. MEN 6 uger så er der masser af tid, bare tag det med ro, og prøv at se om du ikke kan finde det hyggelige i det, indtil du føler du er klar til at tage kampen op

Anmeld

28. juli 2013

Makje9113

1990h skriver:

Ja jeg syntes virkelig det røv hamrende hårdt for ryggen.
Håber virkelig også det vender med vores om et par måneder og ikk først når hun er et halvt år eller noget.

Det med hun skal spise i søvn er jo fint nok da hun jo er lille og hun brug for mad. Men det gentager sig nogle gange flere gange på en aften hvor hun til sidst er bund hysterisk og tager fat og slipper og tager fat og slipper også ender jeg med at skal bruge timer på at vugge alligevel

Vil bare lige sige, at babyer på 6 uger ikke kan være hysteriske. De græder udelukkende fordi de mangler tryghed, er sultne, en prut der klemmer osv. De gør ikke noget for at pisse forældrene af. Min datter er også elendig til at falde i søvn af sig selv, det er kun om natten hun kan det. I dagtimerne skal hun vugges i søvn i sin slyngevugge. Hnu er knap 3 mdr gammel... 

Da hun var mindre var slyngevuggen ikke nok. Der skulle vi svøbe hende i dynen, holde hende tæt ind tæ os og hoppe op og ned på en pilatesbold indtil hun sov. Herefter blev hun lagt i slyngevuggen og skulle igen vugges et stykke tid. Hun sov max 30 min ad gangen, hele dagen igennem, max hårdt! Men inden for de sidste 2 uger er det blevet meget bedre. Så bare rolig, det bliver bedre med tiden - det kan jeg næsten garantere dig  

Kram til dig, jeg ved uår udmattende det kan være med en baby der er krævende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.