1990h skriver:
Ja jeg syntes virkelig det røv hamrende hårdt for ryggen.
Håber virkelig også det vender med vores om et par måneder og ikk først når hun er et halvt år eller noget.
Det med hun skal spise i søvn er jo fint nok da hun jo er lille og hun brug for mad. Men det gentager sig nogle gange flere gange på en aften hvor hun til sidst er bund hysterisk og tager fat og slipper og tager fat og slipper også ender jeg med at skal bruge timer på at vugge alligevel
Vil bare lige sige, at babyer på 6 uger ikke kan være hysteriske. De græder udelukkende fordi de mangler tryghed, er sultne, en prut der klemmer osv. De gør ikke noget for at pisse forældrene af. Min datter er også elendig til at falde i søvn af sig selv, det er kun om natten hun kan det. I dagtimerne skal hun vugges i søvn i sin slyngevugge. Hnu er knap 3 mdr gammel...
Da hun var mindre var slyngevuggen ikke nok. Der skulle vi svøbe hende i dynen, holde hende tæt ind tæ os og hoppe op og ned på en pilatesbold indtil hun sov. Herefter blev hun lagt i slyngevuggen og skulle igen vugges et stykke tid. Hun sov max 30 min ad gangen, hele dagen igennem, max hårdt! Men inden for de sidste 2 uger er det blevet meget bedre. Så bare rolig, det bliver bedre med tiden - det kan jeg næsten garantere dig
Kram til dig, jeg ved uår udmattende det kan være med en baby der er krævende 
Anmeld