er jeg den eneste med et barn der skal spise og vugges i sø

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2013

1990h

M (: skriver:

Det virkede ikke med en stofble over øjnene?

Joo det gør det nemlig.. på trods af hun ammes og falder i søvn med kluden over hovedet så vågner hun igen og igen og når vi når omkring kl 23bliver hun urolig hvor det eneste der virker til at få søvn for os begge er skiftevis amning og vugning. Hun gider ikke den rigtige sut om natten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2013

l.kjoeller

1990h skriver:

Min datter er kun 6 uger men om aftenen er det du helvede hver aften.

Hun er møg overtræt på trods af vi prøver at ligge hende med det samme hun viser tegn men hun kan simpelthen ikk falde i søvn selv. Heller ikk selv om hun er svøbt.
Hun skal æde sig i søvn nærmest til det kommer retur eller også skal hun vugges op til flere gange ! Det dræbene for ryggen og hun godtager sjælent en sut.

Jeg kan få grå hår ved tanken om at det her bliver vores kommende hverdag!!

det lykkedes mig at give min datter en godnat rytme hvor hun selv faldt i søvn deromkring. jeg sang, gav hende nat flaske inde ved sengen og lagde hende så. når hun blev ked gik jeg der ind, tog hende op og trøstede og lagde hende så igen og strøg på kinden. for det meste faldt hun hurtigt i søvn og efter en uge faldt hun selv i søvn uden problemer. jeg er SÅ glad for jeg gjorde det for gjorde det meget nemmere da hun skulle på eget værelse.

Anmeld

7. juni 2013

2babygirls

1990h skriver:

Ej det altså flot. Det må jeg prøve og se om det også kan lykkedes her..

Hvor meget sov din i løbet af dagen. Ida sover rigtigt meget i løbet at dagen.nogle dage er hun træt kl 8 andre dage ikke. Men jeg må prøve.

Lige nu er det meget forskelligt. Vi er nemlig i tigerspring. Idag hun pt igang med lur nr 2. Hun sov først fra halv otte til ni og så puttede jeg hende kl 11 og så må vi se hvor længe det varer.

Anmeld

7. juni 2013

M (:

1990h skriver:

Joo det gør det nemlig.. på trods af hun ammes og falder i søvn med kluden over hovedet så vågner hun igen og igen og når vi når omkring kl 23bliver hun urolig hvor det eneste der virker til at få søvn for os begge er skiftevis amning og vugning. Hun gider ikke den rigtige sut om natten

Ej, det er da godt nok for træls  

Anmeld

7. juni 2013

lycly

Er hun født før termin? For så kan det måske skyldes det første udviklingsspring som ligger omkring 5 uger efter terminen

Anmeld

7. juni 2013

effie

1990h skriver:

Det må klart være noget tryghed. Heldigvis sover hun fint selv om dagen..
Jeg læste bar et ekspert råd at det var dumt at hjælpe dem til at sove for så når de bliver ældre og vågner om natten skal de ha hjælp til at sove videre i stedet for at falde i søvn igen.

Men ved ikk om det gælder når de er så små. Man har jo ikk rigtigt andre muligheder for de skal jo sove. Håber hun som din bliver bedre om et par måneder

nogle eksperter skal bare lukke måsen.. ekspert er ikke en beskyttet tittel..

så man kan kalde sig eksperti i hvad som helt... særslig børne opdragelse  og søvn er der mange selvudnævnte  eksperter

Anmeld

7. juni 2013

effie

et så lille barn tanker trykhed og mad op til natten.. hun er kun 6 uger.. det aer alt alt fortidligt at forvente at hun ikke er på dig 24 timer i døgnet... hun har brug for dig, hele tiden.. i har levet i en sumbiose intil nu.. denne sumbiose er hun slet ikke kalr til at brude...

kan du ikke bruge en vikle også havde en på dig?

mine har altid spist 2-3 timer i streg fra 18-21 eller fra 20-23 inden de har lagt sig til at sove for alvor

Anmeld

7. juni 2013

1990h

2babygirls skriver:

Lige nu er det meget forskelligt. Vi er nemlig i tigerspring. Idag hun pt igang med lur nr 2. Hun sov først fra halv otte til ni og så puttede jeg hende kl 11 og så må vi se hvor længe det varer.

Prøvede det du skrev. Hun vågnede hvert 5 10min og ville sutte. Men sutten gad hun ikk kun bryst så nu går jeg her og vugger

Anmeld

7. juni 2013

1990h

effie skriver:

et så lille barn tanker trykhed og mad op til natten.. hun er kun 6 uger.. det aer alt alt fortidligt at forvente at hun ikke er på dig 24 timer i døgnet... hun har brug for dig, hele tiden.. i har levet i en sumbiose intil nu.. denne sumbiose er hun slet ikke kalr til at brude...

kan du ikke bruge en vikle også havde en på dig?

mine har altid spist 2-3 timer i streg fra 18-21 eller fra 20-23 inden de har lagt sig til at sove for alvor

Hun sover bar 5 min og søger og sutter og slipper og søger og sutter og slipper sådan er det hele aftene indtil hun bliver sur

Anmeld

7. juni 2013

1990h

LuLy skriver:

Er hun født før termin? For så kan det måske skyldes det første udviklingsspring som ligger omkring 5 uger efter terminen

Nej gik en uge over.. tror vi har været i tigerspring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.