er jeg den eneste med et barn der skal spise og vugges i sø

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.535 visninger
38 svar
8 synes godt om
6. juni 2013

1990h

Min datter er kun 6 uger men om aftenen er det du helvede hver aften.

Hun er møg overtræt på trods af vi prøver at ligge hende med det samme hun viser tegn men hun kan simpelthen ikk falde i søvn selv. Heller ikk selv om hun er svøbt.
Hun skal æde sig i søvn nærmest til det kommer retur eller også skal hun vugges op til flere gange ! Det dræbene for ryggen og hun godtager sjælent en sut.

Jeg kan få grå hår ved tanken om at det her bliver vores kommende hverdag!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2013

Tulle28

Slyngevugge!! Prøv den

Og tag det roligt, meget ændrer sig ved 3-4 mdr. når de kun er 6 uger er de stadig lidt "utilregnelige" om man så må sige ift. rytme og har stadig et kæmpestort tryghedsbehov.

Anmeld

6. juni 2013

2babygirls

1990h skriver:

Hun er møg overtræt på trods af vi prøver at ligge hende med det samme hun viser tegn men hun kan simpelthen ikk falde i søvn selv. Heller ikk selv om hun er svøbt.
Hun skal æde sig i søvn nærmest til det kommer retur eller også skal hun vugges op til flere gange ! Det dræbene for ryggen og hun godtager sjælent en sut.

Her ammer jeg liggende i et mørkt rum, så hun falder i søvn ved brystet og så når hun har lagt der længe nok sniger jeg hende i liften.

Indtil hun var 3,5mdr gik jeg med hende i seng kl 20 senest og Ammede liggende og så forblev vi sammen og hun søgte efter mad i søvne.

Anmeld

6. juni 2013

1990h

2babygirls skriver:

Her ammer jeg liggende i et mørkt rum, så hun falder i søvn ved brystet og så når hun har lagt der længe nok sniger jeg hende i liften.

Indtil hun var 3,5mdr gik jeg med hende i seng kl 20 senest og Ammede liggende og så forblev vi sammen og hun søgte efter mad i søvne.

Jeg ammer hende også i søvn tit og gjorde det meget i starten men nu ligger hun og sparker og slår sig væk og slipper og søger og slipper og søger så ender med at må vugge hende da hun jo reelt ikk er sulten.

Anmeld

6. juni 2013

1990h

Tulle28 skriver:

Slyngevugge!! Prøv den

Og tag det roligt, meget ændrer sig ved 3-4 mdr. når de kun er 6 uger er de stadig lidt "utilregnelige" om man så må sige ift. rytme og har stadig et kæmpestort tryghedsbehov.

har haft lånt en i en uge og det virkede slet ik.
om dagen kan hun selv falde i søvn men om aftenenen slet ikk.

Håber du har ret med de 3-4måneder

Anmeld

6. juni 2013

Juliekp

1990h skriver:

Da min datter var nyfødt kunne hun heller ikke falde i søvn af sig selv. Måtte svøbe hende ind i dynen, vugge hende og forsøge at give hende mad til hun faldt i søvn. Hun kunne kun falde i søvn i mine arme... Puha hvor var jeg også ved at gå ud af mit gode skind nogle gange..

Men ved 3 mdr ændrede det sig lige pludselig. Idag er hun 5 mdr og falder i søvn af sig selv. Dog skal hun hjælpes lidt på vej hvis hun er meget overtræt.

Anmeld

6. juni 2013

1990h

2babygirls skriver:

lå du ved siden af hende fra kl tyve.hver aften?

Anmeld

6. juni 2013

1990h

Juliekp skriver:

Da min datter var nyfødt kunne hun heller ikke falde i søvn af sig selv. Måtte svøbe hende ind i dynen, vugge hende og forsøge at give hende mad til hun faldt i søvn. Hun kunne kun falde i søvn i mine arme... Puha hvor var jeg også ved at gå ud af mit gode skind nogle gange..

Men ved 3 mdr ændrede det sig lige pludselig. Idag er hun 5 mdr og falder i søvn af sig selv. Dog skal hun hjælpes lidt på vej hvis hun er meget overtræt.

Ja jeg syntes virkelig det røv hamrende hårdt for ryggen.
Håber virkelig også det vender med vores om et par måneder og ikk først når hun er et halvt år eller noget.

Det med hun skal spise i søvn er jo fint nok da hun jo er lille og hun brug for mad. Men det gentager sig nogle gange flere gange på en aften hvor hun til sidst er bund hysterisk og tager fat og slipper og tager fat og slipper også ender jeg med at skal bruge timer på at vugge alligevel

Anmeld

6. juni 2013

Juliekp

1990h skriver:

Ja jeg syntes virkelig det røv hamrende hårdt for ryggen.
Håber virkelig også det vender med vores om et par måneder og ikk først når hun er et halvt år eller noget.

Det med hun skal spise i søvn er jo fint nok da hun jo er lille og hun brug for mad. Men det gentager sig nogle gange flere gange på en aften hvor hun til sidst er bund hysterisk og tager fat og slipper og tager fat og slipper også ender jeg med at skal bruge timer på at vugge alligevel

Hun har nok stadig brug for tryghed og derfor vågner hun og mangler dig. Husker det alt for godt...

Bruger hun sut? 

Anmeld

6. juni 2013

1990h

Juliekp skriver:

Hun har nok stadig brug for tryghed og derfor vågner hun og mangler dig. Husker det alt for godt...

Bruger hun sut? 

Det må klart være noget tryghed. Heldigvis sover hun fint selv om dagen..
Jeg læste bar et ekspert råd at det var dumt at hjælpe dem til at sove for så når de bliver ældre og vågner om natten skal de ha hjælp til at sove videre i stedet for at falde i søvn igen.

Men ved ikk om det gælder når de er så små. Man har jo ikk rigtigt andre muligheder for de skal jo sove. Håber hun som din bliver bedre om et par måneder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.