baby012 skriver:
Jeg synes bare alle jeg kender er på det
og må indrømme at jeg aldrig nogensinde har forstået hvorfor man overhoved giver den slags medicin ud.. Men er også af den holdning at lidt motion og et positivt syn på livet kan fjerne NÆSTEN alle former for psykiske lidelser.
men hvorfor er lægerne så villige til at give det ud ?? Da jeg mistede min farmor og nævnte det for min læge at jeg var lidt ked af det over det, spurgte hun mig om jeg så måske ikke skulle overveje noget antidepressiv ??
Synes det for meget 
hvad med jer herinde?? Er i på det? Har været? Eller kender nogen som er ??
Noper.
Men var det en læge eller en psykiater/psykolog der spurgte om det?
Ærligt er jeg meget imod medicin til psyken med mindre at man VIRKELIG har brug for det. Jeg har selv læst psykologi og har virkelig fået et indblik i, at mange psykiatere bare udskriver til højre og venstre. Psykiatrien har gennem mange år, været fuld af folk der gerne ville anderkendes af folket, på lige folk med læger. Det er også derfor der blev udgivet den store bog om psykiske lidelser, eftersom læger også havde en stor bog om sygdomme.
Det er faktisk bevist at der blev "gamblet" om hvilken psykiske sygdomme man skulle finde på, for at bogen blev større og større, og derfor mere anderkendt.
Anmeld