Nan ha 1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2013

Miss BananaHammock

Ja, det er super svært at vælge amningen fra; man er jo hjernevasket til at synes, at det er det eneste rigtige.. Og selvom vi alle er enige om at den gode mor ikke sidder i brysterne, så er det alligevel svært at opgive "idealet".. 

Du har fuldstændig ret og min fornuft er enig; følelserne er bare ikke enige (endnu).. 

Det skal nok komme - det lover jeg.

Det positive er at far får utrolig meget ud af at kan være med. Det er så dejligt for dem! Og du kan tage en aften væk uden bryster der lige skal ordnes.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2013

M (:

Miss BananaHammock skriver:

Det skal nok komme - det lover jeg.

Det positive er at far får utrolig meget ud af at kan være med. Det er så dejligt for dem! Og du kan tage en aften væk uden bryster der lige skal ordnes.

Åha, det håber jeg! 

Ja, eller sove en hel nat uden at skulle op og malke ud i 30 min..

Anmeld

7. juni 2013

Tøs85

M (: skriver:

Af forskellige årsager overvejer vi at supplere lillemanden med MME, og er blevet anbefalet Nan HA 1 til vores lille fyr. MEN hvilke dagligvareforretninger forhandler netop denne MME-type? 

Vi har i byen fakta, netto, rema1000, lidl, aldi, brugsen, spar, super best, kiwi og føtex. 

Vi brugte Nan Ha 1 og nøj hvor fik lillemanden ondt i maven!! Her er det syrnet Allomin der er bedst til ham.. Har hørt fra flere at den er bedre end nan ha..

Anmeld

7. juni 2013

M (:

Tøs85 skriver:

Vi brugte Nan Ha 1 og nøj hvor fik lillemanden ondt i maven!! Her er det syrnet Allomin der er bedst til ham.. Har hørt fra flere at den er bedre end nan ha..

Hm, tror vi prøver det af, og virker det ikke må vi prøve grøn allo (eller fortsætte udmalkningerne.. Gys!)..

Anmeld

7. juni 2013

Hullabullabulla

Tøs85 skriver:

Det samme her

Anmeld

7. juni 2013

Hullabullabulla

Hm, tror vi prøver det af, og virker det ikke må vi prøve grøn allo (eller fortsætte udmalkningerne.. Gys!)..

Giv det et forsøg og se om det fungerer

Hvordan er hans vægt og længde nu ?

Anmeld

7. juni 2013

M (:

Britt88 skriver:

Giv det et forsøg og se om det fungerer

Hvordan er hans vægt og længde nu ?

Ca. 58 cm og 5200 gram.. 

Anmeld

7. juni 2013

Clisolka

Af forskellige årsager overvejer vi at supplere lillemanden med MME, og er blevet anbefalet Nan HA 1 til vores lille fyr. MEN hvilke dagligvareforretninger forhandler netop denne MME-type? 

Vi har i byen fakta, netto, rema1000, lidl, aldi, brugsen, spar, super best, kiwi og føtex. 

Vi købte i Super Best 

Anmeld

7. juni 2013

Hullabullabulla

Ca. 58 cm og 5200 gram.. 

Ja det var ikke voldsomt meget det skal han nok komme efter hvis i supplerer Nicolai vejer 6,9 kg og måler 64 cm men han har også fået mme fra start (desværre da jeg gerne ville have ammet)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.