Nan ha 1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2013

M (:

Maja88 skriver:

Æhm ja hehe...helt vildt

Men hvad ofrer man ikke for de små.. da aprilla fik det var det heldigvis i stoooore pakker.  Frygter det hvis lillesøster skal have det

Vi ved heller ikke endnu om det bliver løsningen herhjemme.. Men er ved at brække mig over at malke ud (siger hvad der føles som verdens dårligste mor )..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2013

Maja88

M (: skriver:

Vi ved heller ikke endnu om det bliver løsningen herhjemme.. Men er ved at brække mig over at malke ud (siger hvad der føles som verdens dårligste mor )..

Men kan du ikke amme??

Anmeld

6. juni 2013

Fleur07

Er det billigere på nettet?

du skal købe 4 pakker så det samme pris som Bilka. Men de ryger jo hurtigt, så jo flere du køber jo mere spare du. Mener pris er 10 kr billigere end butik. syntes det var rart at det kom lige til døren, for jeg skulle langt for ikke at betale overpris i superbest. 

Anmeld

6. juni 2013

Miss BananaHammock

Jamen egentlig ved vi det ikke helt endnu, og det er lidt på prøve. Indtil nu har jeg malket ud til ham (han er 3 mdr. imorgen), men har efterhånden svært ved at følge med (og er ved at brække mig over at malke ud 6-8xdøgnet).. Så vi overvejer at supplere/skifte til mme, selvom jeg føler mig som en doven, egoistisk mor..

Jeg skiftede til flaske da Alexander var 6 uger gammel fordi at amningen simpelhen ikke fungerede for os. (Flere årsager) Jeg synes det var super svært at tage beslutningen, men så snart den var taget, var jeg ikke i tvivl om at det var den rigtige. Så kan der være nok så mange der kommer med deres mening om at man skal/ikke skal amme - den eneste der kan tage beslutningen det er dig! (jer)

Du er IKKE en doven og egoistisk mor. Hvis du bruger en masse tid på at være frustreret over at malke ud, så ville det da være federe for jeres knægt at du kunne bruge den tid på at være en glad mor. (just my opinion)

Anmeld

6. juni 2013

M (:

Maja88 skriver:

Men kan du ikke amme??

Han har ikke kræfter til at spise nok til at han tager på.. Han spiser til han ikke længere er sulten, ikke til han er mæt..

Anmeld

6. juni 2013

Maja88

Han har ikke kræfter til at spise nok til at han tager på.. Han spiser til han ikke længere er sulten, ikke til han er mæt..

Øv det lyder ikke rart

Anmeld

6. juni 2013

M (:

Fleur07 skriver:

du skal købe 4 pakker så det samme pris som Bilka. Men de ryger jo hurtigt, så jo flere du køber jo mere spare du. Mener pris er 10 kr billigere end butik. syntes det var rart at det kom lige til døren, for jeg skulle langt for ikke at betale overpris i superbest. 

Ja, okay, så kan det jo godt betale sig. Hvad koster fragt?

Anmeld

6. juni 2013

M (:

Maja88 skriver:

Øv det lyder ikke rart

Nej det er rigtig træls og besværligt..

Anmeld

6. juni 2013

M (:

Miss BananaHammock skriver:

Jeg skiftede til flaske da Alexander var 6 uger gammel fordi at amningen simpelhen ikke fungerede for os. (Flere årsager) Jeg synes det var super svært at tage beslutningen, men så snart den var taget, var jeg ikke i tvivl om at det var den rigtige. Så kan der være nok så mange der kommer med deres mening om at man skal/ikke skal amme - den eneste der kan tage beslutningen det er dig! (jer)

Du er IKKE en doven og egoistisk mor. Hvis du bruger en masse tid på at være frustreret over at malke ud, så ville det da være federe for jeres knægt at du kunne bruge den tid på at være en glad mor. (just my opinion)

Ja, det er super svært at vælge amningen fra; man er jo hjernevasket til at synes, at det er det eneste rigtige.. Og selvom vi alle er enige om at den gode mor ikke sidder i brysterne, så er det alligevel svært at opgive "idealet".. 

Du har fuldstændig ret og min fornuft er enig; følelserne er bare ikke enige (endnu).. 

Anmeld

6. juni 2013

Fleur07

Koster 40 kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.