Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
DianaRJS skriver: hehe ja der er ikke andet for så krydser vi fingre for det er til at finde og det dur
hehe ja der er ikke andet for så krydser vi fingre for det er til at finde og det dur
Fandt det i min lokale rema men føj det er dyrt!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
M (: skriver: Fandt det i min lokale rema men føj det er dyrt!!
ja det er hammer dyrt
Miss BananaHammock skriver: Nej nej - har ikke hørt noget skidt Ville bare høre da vi blev anbefalet alm. Nan 1. Men det giver god mening når I har nogle lidt andre forudsætninger. Hvormeget supplering skal I på?
Nej nej - har ikke hørt noget skidt Ville bare høre da vi blev anbefalet alm. Nan 1. Men det giver god mening når I har nogle lidt andre forudsætninger. Hvormeget supplering skal I på?
Jamen egentlig ved vi det ikke helt endnu, og det er lidt på prøve. Indtil nu har jeg malket ud til ham (han er 3 mdr. imorgen), men har efterhånden svært ved at følge med (og er ved at brække mig over at malke ud 6-8xdøgnet).. Så vi overvejer at supplere/skifte til mme, selvom jeg føler mig som en doven, egoistisk mor..
Britt88 skriver: Han stoppede med at have afføring, fik mere luft i maven og da aff endelig kom var det grønt og lugtede virkelig fælt.. Gik tilbage på grøn allomin og movicol junior og efter en uge var hans aff normal igen og luften næsten væk.. Men kender mange der bruger det med stor succes, her duede det bare ikke
Han stoppede med at have afføring, fik mere luft i maven og da aff endelig kom var det grønt og lugtede virkelig fælt.. Gik tilbage på grøn allomin og movicol junior og efter en uge var hans aff normal igen og luften næsten væk..
Men kender mange der bruger det med stor succes, her duede det bare ikke
Hvis jo beslutter at han skal have det fast bliver det også en blød overgang, hvor vi se an, hvordan han reagerer på det..
DianaRJS skriver: ja det er hammer dyrt
Det er jo røveri ved højlys dag!
M (: skriver: Koster det det samme alle steder? For normalt er Brugsen, Bilka og Føtex jo noget dyrere end Rema1000..
Koster det det samme alle steder? For normalt er Brugsen, Bilka og Føtex jo noget dyrere end Rema1000..
M (: skriver: Af forskellige årsager overvejer vi at supplere lillemanden med MME, og er blevet anbefalet Nan HA 1 til vores lille fyr. MEN hvilke dagligvareforretninger forhandler netop denne MME-type? Vi har i byen fakta, netto, rema1000, lidl, aldi, brugsen, spar, super best, kiwi og føtex.
Af forskellige årsager overvejer vi at supplere lillemanden med MME, og er blevet anbefalet Nan HA 1 til vores lille fyr. MEN hvilke dagligvareforretninger forhandler netop denne MME-type?
Vi har i byen fakta, netto, rema1000, lidl, aldi, brugsen, spar, super best, kiwi og føtex.
Føtex.. rema.. brugsen
Ditte_Marie skriver: Ja, det mener jeg helt bestemt.Måske er der et par kr til forskel, men mener det ikke.
Ja, det mener jeg helt bestemt.Måske er der et par kr til forskel, men mener det ikke.
Har fundet det, men det er jo absurd dyrt!
Maja88 skriver: Føtex.. rema.. brugsen
Det er jo åndssvagt dyrt!
M (: skriver: Det er jo åndssvagt dyrt!
Æhm ja hehe...helt vildt
Men hvad ofrer man ikke for de små.. da aprilla fik det var det heldigvis i stoooore pakker. Frygter det hvis lillesøster skal have det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128