Nan ha 1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.351 visninger
48 svar
7 synes godt om
6. juni 2013

M (:

Af forskellige årsager overvejer vi at supplere lillemanden med MME, og er blevet anbefalet Nan HA 1 til vores lille fyr. MEN hvilke dagligvareforretninger forhandler netop denne MME-type? 

Vi har i byen fakta, netto, rema1000, lidl, aldi, brugsen, spar, super best, kiwi og føtex. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2013

Babydreams

Af forskellige årsager overvejer vi at supplere lillemanden med MME, og er blevet anbefalet Nan HA 1 til vores lille fyr. MEN hvilke dagligvareforretninger forhandler netop denne MME-type? 

Vi har i byen fakta, netto, rema1000, lidl, aldi, brugsen, spar, super best, kiwi og føtex. 

Jeg vedrat kiwi gør og kunne også forestille mig at føtex gjorde  

Anmeld

6. juni 2013

Miss BananaHammock

M (: skriver:

Vores rema1000 har den ellers går man aldrig forgæves i Bilka eller Føtex. Er det SP der har anbefalet den?

Anmeld

6. juni 2013

UnderCover37

og Rema1000 gør også

Anmeld

6. juni 2013

lilledittemor

Vores Rema1000, Brugsen, Super Best og Føtex har det

Anmeld

6. juni 2013

M (:

Miss BananaHammock skriver:

Vores rema1000 har den ellers går man aldrig forgæves i Bilka eller Føtex. Er det SP der har anbefalet den?

Ja, det er SP. Hun anbefaler den fordi Hjalte er præmatur (og derfor åbenbart har en lidt sart mave?) og fordi jeg har allergi, som der ikke kan findes forklaring på..

Hvorfor da? Har du dårlige erfaringer med Nan HA 1?

Anmeld

6. juni 2013

M (:

UnderCover35 skriver:

og Rema1000 gør også

Håber vores Rema1000 har det; det er billigste butik i nærområdet

Anmeld

6. juni 2013

M (:

Ditte_Marie skriver:

Vores Rema1000, Brugsen, Super Best og Føtex har det

Koster det det samme alle steder? For normalt er Brugsen, Bilka og Føtex jo noget dyrere end Rema1000..

Anmeld

6. juni 2013

UnderCover37

Håber vores Rema1000 har det; det er billigste butik i nærområdet

mon ikke det er en del af deres faste sortiment - synes ikke jeg endnu har oplevet at der er variationer ml de forsk discount butikker inden for samme kæde

Anmeld

6. juni 2013

M (:

UnderCover35 skriver:

mon ikke det er en del af deres faste sortiment - synes ikke jeg endnu har oplevet at der er variationer ml de forsk discount butikker inden for samme kæde

Jeg synes nu godt der kan være lokale forskelle, men håber da du har ret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.