Bestille barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2013

BigHope13

MiichellaMalou skriver:

Ja må hive fat i min mor og sige at vente til august er dumt, og hun vil også bestille den i ønskebørn. Forelsket mig også bare i den grå der. Og tænkte den skal jeg have.

Ja det for sent først at bestille i august. Ja den er bare så flot den skal du nok blive glad for.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2013

LSM

MiichellaMalou skriver:

Jeg forstår det heller ikke. Sikkert fordi de var i god tid men kunne få den hurtig at hun så tænker at det vil gå hurtigt med at få den hjem igen

Men det er jo forskelligt hvor travlt de har, jeg bestilte i foråret alligevel kunne de ikke love at have den færdig før uge 32 altså start august. Havde termin i uge 30,. De får terminsdatoen og vil prøve på at få den klar, og kunne heldigvis hente den ca en uge før jeg fødte.
Så selvom det gik hurtigt ved din bror er det ikke ensbetydende med det også gør det nu

Anmeld

4. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

LSM skriver:

Men det er jo forskelligt hvor travlt de har, jeg bestilte i foråret alligevel kunne de ikke love at have den færdig før uge 32 altså start august. Havde termin i uge 30,. De får terminsdatoen og vil prøve på at få den klar, og kunne heldigvis hente den ca en uge før jeg fødte.
Så selvom det gik hurtigt ved din bror er det ikke ensbetydende med det også gør det nu

Lige præcis også det jeg har prøvet og forklarer hende og hun siger selv jeg jo nok kan forbedrede mig på måske at føde de der to til tre uger før termin.

Anmeld

4. juni 2013

Mom2

Jeg bliver også stresset af min mor vil vente men kan ikke gøre så meget når det min mor der skal betale

Først vil jeg sige at jeg heller aldrig kunne finde på at købe barnevogn på nettet, hvis nu noget skal laves er det bare nemmere at man kan gå i en fysisk butik..

Når det så er sagt, tag hende med ud og vis hende den barnevogn du gerne vil have. Snak med en ekspedient og få ventetiden at vide, kan være det kan ændre hendes holdning.

De ændre deres produktion omkring sommerferien, så bare fordi de hurtigt kunne få en vogn hjem til din bror betyder ikke de kan til dig.. Derfor vi fik klapvogn hjem allerede i start april selvom den først er taget i brug slut maj.

Anmeld

7. juni 2013

Benjamins'mor

Du er 2 uger længere henne end jeg, men vi har lige bestilt, da vi kan huske fra sidste al den ventetid,

Anmeld

7. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

Benjamins'mor skriver:

Du er 2 uger længere henne end jeg, men vi har lige bestilt, da vi kan huske fra sidste al den ventetid,

Ja har også bare hørt fra alle mulige der kan være lang vente tid. Men min mor bliver ved med at sige rolig nu det kun hvis det en speciel en at der er lang vente tid på den.

Anmeld

7. juni 2013

MissTas

MiichellaMalou skriver:

Er det tids nok og tage ned og bestille barnevogn en måned før termin, det mener min mor nemlig hvor jeg tænker det er da lidt sent og
Også fordi jeg muligvis føder omkring tre uger før tid. Hvis jeg følger min familie.

her var der 4 mrd. leveringstid på vores.. vi bestilte ca. 5-6 måneder før termin og hentede den da jeg havde 2 uger til termin  der er oftest lang bestilling på vognene, da de ikke bliver lavet her i dk. (hvertfald emmaljunga)

Anmeld

7. juni 2013

FrkZier

MiichellaMalou skriver:

Er det tids nok og tage ned og bestille barnevogn en måned før termin, det mener min mor nemlig hvor jeg tænker det er da lidt sent og
Også fordi jeg muligvis føder omkring tre uger før tid. Hvis jeg følger min familie.

ring til butikken og spørg hvordan og hvorledes med deres ventetid på deres Emmajlunga barnevogne

Anmeld

7. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

MissTas skriver:

her var der 4 mrd. leveringstid på vores.. vi bestilte ca. 5-6 måneder før termin og hentede den da jeg havde 2 uger til termin  der er oftest lang bestilling på vognene, da de ikke bliver lavet her i dk. (hvertfald emmaljunga)

Jeg har sådan opgivet og sige noget til min mor hun bliver ved med rolig nu vi skal nok nå det

Anmeld

7. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

FrkZier skriver:

ring til butikken og spørg hvordan og hvorledes med deres ventetid på deres Emmajlunga barnevogne

Hjælper ikke jeg gøre det for så at ringe til min mor og sige det, for hun gider ikke rigtig hører efter hvad jeg siger. For ham i butikken havde sagt det kun var hvis den var speciel at der var langtid leveringstid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.