Bestille barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.626 visninger
55 svar
10 synes godt om
4. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

Er det tids nok og tage ned og bestille barnevogn en måned før termin, det mener min mor nemlig hvor jeg tænker det er da lidt sent og
Også fordi jeg muligvis føder omkring tre uger før tid. Hvis jeg følger min familie.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Du skal være opmærksom på, at der kan være leveringstid på - op til 3 mdr. nogen gange. Hvorfor ikke bare bestille den og hente den når du har født. De fleste steder opbevarer den gerne, hvis man ligger et depositum.

Anmeld

4. juni 2013

**Ønskebabyen

MiichellaMalou skriver:

Er det tids nok og tage ned og bestille barnevogn en måned før termin, det mener min mor nemlig hvor jeg tænker det er da lidt sent og
Også fordi jeg muligvis føder omkring tre uger før tid. Hvis jeg følger min familie.

Synes at have hørt at der nogle steder kan være 15 ugers levering, så en måned før termin er aaaaaalt for sent... Jeg tror vi bestiller vores efter MD scanningen.

Anmeld

4. juni 2013

gonefishing

MiichellaMalou skriver:

synes også det lyder ret sent...

Anmeld

4. juni 2013

LSM

MiichellaMalou skriver:

Altså da vi bestilte vores var der over 3 måneders leveringstid det var en Odder zip, vi bestilte den da jeg var ca 22 uger henne tror jeg og der kunne de ikke love at have den før min termin.
Så en måned før er nok lige sent nok

Anmeld

4. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

MoarHvidovre skriver:

Du skal være opmærksom på, at der kan være leveringstid på - op til 3 mdr. nogen gange. Hvorfor ikke bare bestille den og hente den når du har født. De fleste steder opbevarer den gerne, hvis man ligger et depositum.

Lige præcis det jeg tænker.

Anmeld

4. juni 2013

Lund18

MiichellaMalou skriver:

Vi bestilte over nettet, og der var kun 3-5 dages leveringstid  (den står dog til opbevaring ved mine forældre her 8 uger før termin) 

Anmeld

4. juni 2013

BigHope13

MiichellaMalou skriver:

Kommer nok an på hvad mærke og hvad farve. Jeg har bestilt vores vogn i ønskebørn og der ville være 10 ugers leveringstid på. Den kunne dog blive i butikken til termin hvis jeg først ønskede at hente den der.
Jeg ville ikke vente helt til en mdr før netop fordi man kan risikere at føde for tidligt eller andre ting,.

Anmeld

4. juni 2013

katrine26

Hejsa. kan se du er fra stor Kbh så vil forslå dig at tage ind til Amager til butikken Danmarks barnevogne der for man udover vognen madrasser til både lift og vogn, myggenet, regnslag, lift og dyne+pude med i prise noget man som reglt skal tilkøbe udover selve vogne. Man vælger bare den vogn man vil have lægger 100 kr i depositum også så henter man vognen når man har født. Kan klart anbefales et par mdr før termin. Katrine26. 

Anmeld

4. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

**Ønskebabyen skriver:

Synes at have hørt at der nogle steder kan være 15 ugers levering, så en måned før termin er aaaaaalt for sent... Jeg tror vi bestiller vores efter MD scanningen.

Har også tit hørt der kan være lang vente tid på barnevogne og tænker også bare min mor først ville gøre det i midten af august og jeg har termin i slutning af september men i min familie kommer den første fødte altid tre til to uger før termin. Og tænker det jo højst sandsynlig også sker for mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.