Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Du skal være opmærksom på, at der kan være leveringstid på - op til 3 mdr. nogen gange. Hvorfor ikke bare bestille den og hente den når du har født. De fleste steder opbevarer den gerne, hvis man ligger et depositum.
MiichellaMalou skriver: Er det tids nok og tage ned og bestille barnevogn en måned før termin, det mener min mor nemlig hvor jeg tænker det er da lidt sent ogOgså fordi jeg muligvis føder omkring tre uger før tid. Hvis jeg følger min familie.
Er det tids nok og tage ned og bestille barnevogn en måned før termin, det mener min mor nemlig hvor jeg tænker det er da lidt sent ogOgså fordi jeg muligvis føder omkring tre uger før tid. Hvis jeg følger min familie.
MoarHvidovre skriver: Du skal være opmærksom på, at der kan være leveringstid på - op til 3 mdr. nogen gange. Hvorfor ikke bare bestille den og hente den når du har født. De fleste steder opbevarer den gerne, hvis man ligger et depositum.
Vi bestilte over nettet, og der var kun 3-5 dages leveringstid (den står dog til opbevaring ved mine forældre her 8 uger før termin)
Hejsa. kan se du er fra stor Kbh så vil forslå dig at tage ind til Amager til butikken Danmarks barnevogne der for man udover vognen madrasser til både lift og vogn, myggenet, regnslag, lift og dyne+pude med i prise noget man som reglt skal tilkøbe udover selve vogne. Man vælger bare den vogn man vil have lægger 100 kr i depositum også så henter man vognen når man har født. Kan klart anbefales et par mdr før termin. Katrine26.
**Ønskebabyen skriver: Synes at have hørt at der nogle steder kan være 15 ugers levering, så en måned før termin er aaaaaalt for sent... Jeg tror vi bestiller vores efter MD scanningen.
Synes at have hørt at der nogle steder kan være 15 ugers levering, så en måned før termin er aaaaaalt for sent... Jeg tror vi bestiller vores efter MD scanningen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128