Bestille barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

Trinebaby skriver:

Ja puha det går stærkt <3

Ja meget også hvis jeg følger kvinderne i min mors familie så føder jeg to til tre uger før. Så det spændende hvornår min skønne basse vil ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2013

Trinebaby

MiichellaMalou skriver:

Ja meget også hvis jeg følger kvinderne i min mors familie så føder jeg to til tre uger før. Så det spændende hvornår min skønne basse vil ud

Ja det bliver spændende

Anmeld

4. juni 2013

LSM

MiichellaMalou skriver:

Jeg vil gerne have en emmajlung et eller andet, og ved faktisk ikke hvor længe der leveringstid på den.

Tror sagtens de kan have op til 3 måneder
Jeg ville hvertfald ikke turde vente

Anmeld

4. juni 2013

BigHope13

MiichellaMalou skriver:

Er da bare sej til at huske jeg ville nemlig bare have den i den farve der

Hehe ja du da for sej. Min kusine har nøjagtig den farve der og det var der jeg faldt for selve vognen. Og så det manden min der har valgt den blå udgave. Og det passer jo meget fint nu hvor vi så også venter en lille dreng
du må simpelthen afsted og bestille den kære barnevogn.

Anmeld

4. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

LSM skriver:

Tror sagtens de kan have op til 3 måneder
Jeg ville hvertfald ikke turde vente

Jeg bliver også stresset af min mor vil vente men kan ikke gøre så meget når det min mor der skal betale

Anmeld

4. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

BigHope13 skriver:

Hehe ja du da for sej. Min kusine har nøjagtig den farve der og det var der jeg faldt for selve vognen. Og så det manden min der har valgt den blå udgave. Og det passer jo meget fint nu hvor vi så også venter en lille dreng
du må simpelthen afsted og bestille den kære barnevogn.

Ja må hive fat i min mor og sige at vente til august er dumt, og hun vil også bestille den i ønskebørn. Forelsket mig også bare i den grå der. Og tænkte den skal jeg have.

Anmeld

4. juni 2013

LSM

MiichellaMalou skriver:

Jeg bliver også stresset af min mor vil vente men kan ikke gøre så meget når det min mor der skal betale

Men forklar hende der kan være rigtig lang ventetid
Tag evt nedvisning ønskebørn en af dagene, så kan i sammen dernede høre hvor lang ventetid de har

Anmeld

4. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

LSM skriver:

Men forklar hende der kan være rigtig lang ventetid
Tag evt nedvisning ønskebørn en af dagene, så kan i sammen dernede høre hvor lang ventetid de har

Har sagt der kan være lang ventetid, men da hun i november måned var nede og bestille til min bror og Svigerinde var det jo tids nok. Hvor min Svigerinde havde termin slut feb men fødte først i marts. Hvor de hurtigt kunne få barnevogen

Anmeld

4. juni 2013

LSM

MiichellaMalou skriver:

Har sagt der kan være lang ventetid, men da hun i november måned var nede og bestille til min bror og Svigerinde var det jo tids nok. Hvor min Svigerinde havde termin slut feb men fødte først i marts. Hvor de hurtigt kunne få barnevogen

Hvorfor ville hun gerne tidligt ved din bror og svigerinde men ikke nu? Forstår ikke helt din mor det er da bedre at være på den sikre side istedet for at risikere ikke at have barnevogn når den lille kommer

Anmeld

4. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

LSM skriver:

Hvorfor ville hun gerne tidligt ved din bror og svigerinde men ikke nu? Forstår ikke helt din mor det er da bedre at være på den sikre side istedet for at risikere ikke at have barnevogn når den lille kommer

Jeg forstår det heller ikke. Sikkert fordi de var i god tid men kunne få den hurtig at hun så tænker at det vil gå hurtigt med at få den hjem igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.