Bestille barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

Flodkilling skriver:

synes også det lyder ret sent...

Ja jeg får også stress, at hun først vil alt det i midten af august. Pg jeg er sat til september

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

LSM skriver:

Altså da vi bestilte vores var der over 3 måneders leveringstid det var en Odder zip, vi bestilte den da jeg var ca 22 uger henne tror jeg og der kunne de ikke love at have den før min termin.
Så en måned før er nok lige sent nok

Jeg vil gerne have en emmajlung et eller andet, og ved faktisk ikke hvor længe der leveringstid på den.

Anmeld

4. juni 2013

gonefishing

MiichellaMalou skriver:

Ja jeg får også stress, at hun først vil alt det i midten af august. Pg jeg er sat til september

Jeg er selv sat til september, men har haft barnevogn i et par måneder i kælderen

Anmeld

4. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

Lund18 skriver:

Vi bestilte over nettet, og der var kun 3-5 dages leveringstid  (den står dog til opbevaring ved mine forældre her 8 uger før termin) 

Ja min mor vil så ikke bestille det over nettet hun er lidt sær med sådan noget

Anmeld

4. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

BigHope13 skriver:

Kommer nok an på hvad mærke og hvad farve. Jeg har bestilt vores vogn i ønskebørn og der ville være 10 ugers leveringstid på. Den kunne dog blive i butikken til termin hvis jeg først ønskede at hente den der.
Jeg ville ikke vente helt til en mdr før netop fordi man kan risikere at føde for tidligt eller andre ting,.

Tror faktisk det var en magen til den du har bestilt bare i en anden farve, og ja jeg har stor chance for at føde ihvertfald to til tre uger før tid, hvis jeg følger min mormor moster og mor.

Anmeld

4. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

Flodkilling skriver:

Jeg er selv sat til september, men har haft barnevogn i et par måneder i kælderen

Ja jeg har faktisk ingenting udover lidt tøj og badekar. Og i næste weekend får jeg så autostolen.

Anmeld

4. juni 2013

BigHope13

MiichellaMalou skriver:

Tror faktisk det var en magen til den du har bestilt bare i en anden farve, og ja jeg har stor chance for at føde ihvertfald to til tre uger før tid, hvis jeg følger min mormor moster og mor.

Så vil jeg ikke mene du skal vente alt for længe det ihvertfald ikke ualmindeligt med 3 mdr ventetid tror virkelig det er en skøn skøn vogn glæder mig sådan til at komme ud og trille med den

Anmeld

4. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

BigHope13 skriver:

Så vil jeg ikke mene du skal vente alt for længe det ihvertfald ikke ualmindeligt med 3 mdr ventetid tror virkelig det er en skøn skøn vogn glæder mig sådan til at komme ud og trille med den

Var det ikke også sådan en her bare i blå synes jeg at jeg kan huske en tråd om
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. juni 2013

Trinebaby

MiichellaMalou skriver:

Er det tids nok og tage ned og bestille barnevogn en måned før termin, det mener min mor nemlig hvor jeg tænker det er da lidt sent og
Også fordi jeg muligvis føder omkring tre uger før tid. Hvis jeg følger min familie.

Sys det lyder lidt sent , vi har købt vores  

Anmeld

4. juni 2013

BigHope13

MiichellaMalou skriver:

Var det ikke også sådan en her bare i blå synes jeg at jeg kan huske en tråd om

Jo just præsis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.