nu skal der nogen kilo af.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Storms-Mor skriver:

hvordan gjorde du ?

Spiste/spiser (er jo på igen lige nu ) nutrilett til morgenmad kl 6,i min frokost pause kl 9 og i min middagspause kl 12. og så spiser jeg alm aftensmad med min familie. Dog i afmålte mængder, det er her shape up virkelig hjælper mig, ellers kører jeg AALT for meget mad ned

i weekenden spiser jeg kun 2 breve nutrilett, da jeg står senere op

udover det, cykler jeg til og fra arbejde og er også meldt i fitnesscenter. Fitness går det dog lidt sløjt med, da jeg bare er bombet efter arbejde for tiden. men ellers plejer jeg at være der 2-3 gange om ugen, efter den lille er lagt

hvis jeg skal hygge om aftenen er det med frisk frugt og evt cheasy vanilje yoghurt 0,1%. (Dette sker dog KUN hvis der er flere kcal at tage af i følge appen)

Hvis vi er ude, spiser jeg hvad der er, men tænker mig om

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2013

Moar2011

Mor11 skriver:

Spiste/spiser (er jo på igen lige nu ) nutrilett til morgenmad kl 6,i min frokost pause kl 9 og i min middagspause kl 12. og så spiser jeg alm aftensmad med min familie. Dog i afmålte mængder, det er her shape up virkelig hjælper mig, ellers kører jeg AALT for meget mad ned

i weekenden spiser jeg kun 2 breve nutrilett, da jeg står senere op

udover det, cykler jeg til og fra arbejde og er også meldt i fitnesscenter. Fitness går det dog lidt sløjt med, da jeg bare er bombet efter arbejde for tiden. men ellers plejer jeg at være der 2-3 gange om ugen, efter den lille er lagt

hvis jeg skal hygge om aftenen er det med frisk frugt og evt cheasy vanilje yoghurt 0,1%. (Dette sker dog KUN hvis der er flere kcal at tage af i følge appen)

Hvis vi er ude, spiser jeg hvad der er, men tænker mig om

og hvad har du endt ud i at tabe ?
og kender du et sted hvor de er billige nutrillet ?

Anmeld

19. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Storms-Mor skriver:

altså, jeg satte shape up appen til at jeg ville tabe 1kg om ugen, og det gjorde jeg! Også selvom jeg oversteg mine kcal i en del weekender.

jeg var på den i 7uger, så 7kg tabte jeg fra 71 til 64kg. som var målet

det fungerer for mig fordi man egentlig kan spise hvad man vil, når man tæller kcal. Bare i afmålte mængder, eller også skal man så bare spise mindre senere på dagen. Vi får fx tit rundstykker om fredagen på arbejde, så spiser jeg så bare niutrilett til aften i stedet for

ved ikk hvor de er på tilbud lige nu. Men tit har netto dem til 95kr elller også har de lidt større butikker dem ofte til 2 for 200, hvor normalprisen er 140kr for en pakke. Der er ti breve i en pakke i øvrigt

Anmeld

19. juni 2013

ano14316

Storms-Mor skriver:

Matas har lige nu 1 ok for 85, det er meget billigt..

Ellers handler jeg på renvelvaere-shop.dk men der er priserne som når der er tilbud i butikkerne, altså ca 100 kr pr pk.

Anmeld

19. juni 2013

ano14316

Når tanken om aften slik ikke vil slippe... 

Hvad gør i når I er helt desperate?

Har i nogen sunde snacks, som ikke tæller så meget i kalorie regnskabet?

Jeg kan godt finde på at spise et par gajoler. 

Bær køber jeg hvis vi skal hygge

Men mit trumf kort mod den søde tand er at skære et æble i både uden kernehus og så drysse lidt lakridsrodspulver fra Urtekram på og gerne lidt kanel... Det er altså bare godt...

Anmeld

19. juni 2013

Københavnermor

ano14316 skriver:

Når tanken om aften slik ikke vil slippe... 

Hvad gør i når I er helt desperate?

Har i nogen sunde snacks, som ikke tæller så meget i kalorie regnskabet?

Jeg kan godt finde på at spise et par gajoler. 

Bær køber jeg hvis vi skal hygge

Men mit trumf kort mod den søde tand er at skære et æble i både uden kernehus og så drysse lidt lakridsrodspulver fra Urtekram på og gerne lidt kanel... Det er altså bare godt...

Agurkestave med hjemmelavede dip af skyr

Lidt soyaristede mandler

En kande lakridste

Danskvand med smag

Bagte æblebåde med kanel

Det var lige lidt jeg kunne komme på lige nu

Anmeld

19. juni 2013

Malli

ano14316 skriver:

Hej

jeg skrev et ret negativt indlæg igår, det beklager, var bare lige mega frustreret.. nu kommer mit "rigtige" 'jeg erpå kur' indlæg :-)

profil:

kvinde, 23 år, 166 cm høj, 93 kg.

vægt januar 2011, 93

blev gravid, fødte oktober 2011

vægt november 2011 83.

ja man skal jo ikke være læge for at se at set er gået den forkerte vej de sidste 1,5 år. Nu skal det være slut vægten SKAL ned og jeg er top motiveret lige nu. 

jeg er begyndt at ride igen. Planen er at ride 3 gange om ugen derudover et par gå- el. cykelture. 

Jeg er startet på Nupo/nutrilett, som jo er en very Low calorie diet pulver kur. derud over spiser jeg frugt og grønt og når vi skal ud eller har gæster går jeg efter briksystemet. Her o starten bruger jeg også briksystemet lidt, da jeg er meget sulten. 

Jeg er overspiser og har været det i mange mange år, derfor vælger jeg en pulver kur, da det er meget nemmere for mig ikke at spise, i forhold til kun at spise lidt. 

jeg stoppede med at ryge for 3 år siden (ja faktisk præcis 3 år d. 7/6) og jeg synes fuldstændig jeg kan sidestille rygetrangen med trangen til mad, jeg synes altså det her er lige så svært som at stoppe med at ryge. På den anden side har jeg levet med rygetrangen i 3 år så at den er blevet lidt værre er ikke så slemt igen. 

Jeg startede så småt op i torsdags med måltidserstatning og i lørdags gik jeg 100% Nupo. 

som ekstra motivation bruger jeg shapeup Club til at tælle kalorier bare for at kunne se det sort på hvidt at jeg indtager mindre end jeg forbrænder.

Jeg skrev i profilen at jeg vejer 93 kg. Det var i torsdags, så det er faktisk løgn, her til morgen er vægten 91 JUHUUU det var de første 2 kg.. ja ja ved godt jeg smider en masse væske her o starten men det tæller stadig i motivationen. B-)

Jeg vil meget gerne bruge denne tråd til at komme af med frustrationer og fejre fremskridt.. 

Nu har jeg hørt flere og flere, være på nutrilett og nupu kur! Men jage har stadig ikke fået gjort mig klog på, hvordan ens dag ser ud når man er på sådan en kur

Hvordan - hvor meget - hvor ofte spiser du nutrilett! Og hvad spiser du af det?
Hvornår og hvor meget almindelig mad spiser du?

Gider du måske prøve at lægge En "dagsplan" op for hvordan man spiser!? Jeg overvejer kraftigt at hoppe på sådan en kur, men mangler lidt viden og ideer omkring det!?

Anmeld

19. juni 2013

ano14316

Malli skriver:

Nu har jeg hørt flere og flere, være på nutrilett og nupu kur! Men jage har stadig ikke fået gjort mig klog på, hvordan ens dag ser ud når man er på sådan en kur

Hvordan - hvor meget - hvor ofte spiser du nutrilett! Og hvad spiser du af det?
Hvornår og hvor meget almindelig mad spiser du?

Gider du måske prøve at lægge En "dagsplan" op for hvordan man spiser!? Jeg overvejer kraftigt at hoppe på sådan en kur, men mangler lidt viden og ideer omkring det!?

Man kan jo gøre det på flere måder... Man kan både bruge det som måltidserstatning, eller gå 100% nupo og så er der nupo + 600 kcal eller nupo + 600g frugt/grønt.. 

Men 100% nupo, så spiser man ikke andet end nupo. 6 gange om dagen min 5 shakes og evt 1 bar. 

En typist dag for mig:

Morgen - nupo café latte, med en teske instant cofee ( fordi jeg godt kan lide det sådan)

Formiddag - nupo mango/vanillie

Frokost - nupo kakao

Eftermiddag - nupo raspberry/blueberry

Aften - kakao eller café latte eller en suppe hvis man er til det. Her spiser jeg også gerne lidt grønt, en gulerod eller lign.

Sen aften - en bar 

Og nu er det bare nupo jeg har haft hjemme, men det kunne lige så godt være nutrilett. 

Så er det et længere varende projekt jeg har gang i og derfor har jeg blødt lidt op og har vi gæster eller er ude, spiser jeg, men totalt pp dagen ikke mere end 1000 kcal og det er her shape up Club kommer ind j billedet... På den måde kan man også spise aftensmad med familie hvis man vil det. Men selvfølgelig jo flere kcal man indtager jo langsommere går det.. 

De første dage er man selvfølgelig sulten, men det er hurtigt overstået men man skal være klar på at stå i mod... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.