nu skal der nogen kilo af.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2013

Robin Hood.

Ha ha møg Tlf , kost indtag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

Chili

ano14316 skriver:

Ja okay... Jeg tror ikke jeg kan løbe 500 meter...

Så det er da meget godt gået.. 

Jeg bor uden for Hillerød, mellem Hillerød og Helsinge... Hvad med dig?

Bor ude i Ø, sådan bagved østervang

Det er det.. Så nu holder jeg pause, og går ture med barnevognen har fundet en ordentlig opstart på løb nu, så prøver jeg det

Hvordan holder du dig fra alle de søde ting?! Jeg kan ikke

Anmeld

18. juni 2013

ano14316

Robin Hood. skriver:

Altså jeg tænker bare om du med det kost pundtegnets ikke bare sætter forbrændingen ned så når du begynder at indtage normal kost så tager du på igen ?

Det burde man ikke ihvertfald... Kroppen får alt hvad den skal bruge, men med meget få kalorier, så den kommer ikke i en mangeltilstand så længe man spiser 6 gange om dagen... 

Efter sidste gang ( var i 08) gik der længe før jeg begyndte at tage på, men det er bedre at tabe sig og så tage på igen, end bare at fortsætte med at tage på... 

Anmeld

18. juni 2013

Robin Hood.

ano14316 skriver:

Det burde man ikke ihvertfald... Kroppen får alt hvad den skal bruge, men med meget få kalorier, så den kommer ikke i en mangeltilstand så længe man spiser 6 gange om dagen... 

Efter sidste gang ( var i 08) gik der længe før jeg begyndte at tage på, men det er bedre at tabe sig og så tage på igen, end bare at fortsætte med at tage på... 

Ja det har du ret i , mener bare at kostomlægning er den eneste vej frem hvis det skal holdes ��har selv smidt 11 kg ved kostomlægning , det tog 9 mdr men det holder også 

Anmeld

18. juni 2013

ano14316

Chili skriver:

Bor ude i Ø, sådan bagved østervang

Det er det.. Så nu holder jeg pause, og går ture med barnevognen har fundet en ordentlig opstart på løb nu, så prøver jeg det

Hvordan holder du dig fra alle de søde ting?! Jeg kan ikke

Nej nej lige tværtimod.. hvis man køre ud af vest mod Helsinge... Ude på landet hehe..  jeg har boet i selve Hillerød, men det var også i vest..  

Det er netop derfor jeg har valgt nupo fordi så er det intet andet end nupo... Men det har da været mega hårdt i sær den 1. uge... Det er lige så svært som at stoppe med at ryge synes jeg... Bare hurtigere overstået...  Og når jeg vil hygge om aftenen med film og sådan så køber jeg friske bær... Og har jeg spise trang som jeg har svært ved at styre, går eller cykler jeg en tur.. 

I de her dage kommer jeg til at spise relativt almindeligt, da min søn skal opereres i morgen tidlig og det er svært at leve af nupo når vi skal være indlagt. 

Anmeld

18. juni 2013

ano14316

Robin Hood. skriver:

Ja det har du ret i , mener bare at kostomlægning er den eneste vej frem hvis det skal holdes ��har selv smidt 11 kg ved kostomlægning , det tog 9 mdr men det holder også 

Helt klart...!

Men når man bliver ved med at tage på og har mistet kontrollen med føde indtaget og pludselig kan forestille dig selv som 150-200 kg, så må man ty til det der virker her og nu..  hihi.... 

Og de kg jeg taber nu, er jo ikke spildt i ihvertfald... 

Kanon godt gået at du har lagt om! Og tillykke med tabet!

Anmeld

18. juni 2013

Chili

ano14316 skriver:

Nej nej lige tværtimod.. hvis man køre ud af vest mod Helsinge... Ude på landet hehe..  jeg har boet i selve Hillerød, men det var også i vest..  

Det er netop derfor jeg har valgt nupo fordi så er det intet andet end nupo... Men det har da været mega hårdt i sær den 1. uge... Det er lige så svært som at stoppe med at ryge synes jeg... Bare hurtigere overstået...  Og når jeg vil hygge om aftenen med film og sådan så køber jeg friske bær... Og har jeg spise trang som jeg har svært ved at styre, går eller cykler jeg en tur.. 

I de her dage kommer jeg til at spise relativt almindeligt, da min søn skal opereres i morgen tidlig og det er svært at leve af nupo når vi skal være indlagt. 

Hvor mange gange om dagen spiser du nupo? Og hvornår får du tid til motion med et lille barn ?

Øv da for ham, håber ikke det er noget slemt

Anmeld

18. juni 2013

ano14316

Chili skriver:

Hvor mange gange om dagen spiser du nupo? Og hvornår får du tid til motion med et lille barn ?

Øv da for ham, håber ikke det er noget slemt

Jeg spiser nupo 6 gange om dagen..  

3 dage om ugen rider jeg, når han altså ikke lige er syg, mandag aften passer manden ham så jeg kan ride, og de andre er om formiddagen. Når de andre spiser aftensmad kan jeg også cykle en tur. Om lørdagen går Magnus til ridning så der går/løber jeg ved siden af...  Så prøver jeg at undgå at sidde for meget foran fjernsynet, så går jeg i haven....

Jeg er pt sygemeldt da jeg har en depression, så motion og frisk luft ereget .vigtigt for at jeg kan få det godt..

Så laver jeg meget fysisk leg med min søn, så fungere han jo som vægt og synes det er hylende morsomt at mor hopper og kaster rundt med ham, og idag var vi i svømmehallen.. 

Så er et af motions målene at cykle ham i vuggestue.

Og til sidst har jeg en super støttende kæreste, som er en fantastisk far. 

Anmeld

18. juni 2013

Chili

ano14316 skriver:

Jeg spiser nupo 6 gange om dagen..  

3 dage om ugen rider jeg, når han altså ikke lige er syg, mandag aften passer manden ham så jeg kan ride, og de andre er om formiddagen. Når de andre spiser aftensmad kan jeg også cykle en tur. Om lørdagen går Magnus til ridning så der går/løber jeg ved siden af...  Så prøver jeg at undgå at sidde for meget foran fjernsynet, så går jeg i haven....

Jeg er pt sygemeldt da jeg har en depression, så motion og frisk luft ereget .vigtigt for at jeg kan få det godt..

Så laver jeg meget fysisk leg med min søn, så fungere han jo som vægt og synes det er hylende morsomt at mor hopper og kaster rundt med ham, og idag var vi i svømmehallen.. 

Så er et af motions målene at cykle ham i vuggestue.

Og til sidst har jeg en super støttende kæreste, som er en fantastisk far. 

Det var meget nupo

Men dejligt med meget motion! Min mand har også haft depression, indtil de fandt ud af han faktisk lider af borderline så det med frisk luft og lange gåture har vi brugt meget men i og med vi begge går hjemme pt er det svært at leve sundt synes jeg prøver virkelig.. Og skal også tage mig sammen, skal bare lige have hævet manden med. Han har det desværre stadig lidt hårdt med diagnosen (kun 1 måned siden han fik den) og går meget på han skal belønnes med sodavand...

Så han skal lige over på den anden side så vi kan støtte hinanden

Ridning er altså også bare skønt, bare lang tid siden jeg har siddet på en hest!

Anmeld

19. juni 2013

Moar2011

Mor11 skriver:

Hvor er det fedt for dig at der er resultater så hurtigt! jeg er ikke overvægtig, men har været på grænsen. Jeg tabte mig også med nutrilett og shape up appen, det virker bare!  

og nu er jeg på igen, fordi der er et par kilo der har sneget sig tilbage, men regner med de er væk i løbet af et par uger  

jeg overspiser også! aftensmad og aftensnacks er mine syndere. Det er mærkeligt det skal være så svært at lade være. 

Pøj pøj med kiloene

hvordan gjorde du ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.