nu skal der nogen kilo af.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2013

ano14316

Så en lille update...

Nu har jeg jo været igang i 17 dage, og vægten siger nu 87,9 så jeg har tabt 5,1 kg. Det er Bare dejligt... Nu føler jeg at jeg er i gang.. første delmål er 10 kg, så det skulle jeg gerne nå i løbet af 1. Uge i juli.. B-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvor er det fedt for dig at der er resultater så hurtigt! jeg er ikke overvægtig, men har været på grænsen. Jeg tabte mig også med nutrilett og shape up appen, det virker bare!  

og nu er jeg på igen, fordi der er et par kilo der har sneget sig tilbage, men regner med de er væk i løbet af et par uger  

jeg overspiser også! aftensmad og aftensnacks er mine syndere. Det er mærkeligt det skal være så svært at lade være. 

Pøj pøj med kiloene

Anmeld

17. juni 2013

ano14316

Mor11 skriver:

Hvor er det fedt for dig at der er resultater så hurtigt! jeg er ikke overvægtig, men har været på grænsen. Jeg tabte mig også med nutrilett og shape up appen, det virker bare!  

og nu er jeg på igen, fordi der er et par kilo der har sneget sig tilbage, men regner med de er væk i løbet af et par uger  

jeg overspiser også! aftensmad og aftensnacks er mine syndere. Det er mærkeligt det skal være så svært at lade være. 

Pøj pøj med kiloene

Ja det er bare rigtig dejligt... 

Og ja shape-up og pulver er bare en god kombi..  

og gør for mig at jeg godt tør at spise når vi hat gæster eller er ude for jeg mister ikke overblikket. Og jeg konfronteres med hvad jeg har puttet i hovedet... 

Ja det er så svært at forstå hvorfor det er så nødvendigt at spise så meget og så usundt.. 

Jeg håber på at få opbygget en god motionsrelation til maden så jeg kan sige, hvis jeg vil spise en pose vingummi i aften, så må jeg cykle x antal km for at forbrænde det først. Og på den måde, både bestemme hvor meget jeg vil spise og hvad så den ene pose ikke tager den anden...

Held og lykke til dig også

Anmeld

18. juni 2013

Sitrani

ano14316 skriver:

Hej

jeg skrev et ret negativt indlæg igår, det beklager, var bare lige mega frustreret.. nu kommer mit "rigtige" 'jeg erpå kur' indlæg :-)

profil:

kvinde, 23 år, 166 cm høj, 93 kg.

vægt januar 2011, 93

blev gravid, fødte oktober 2011

vægt november 2011 83.

ja man skal jo ikke være læge for at se at set er gået den forkerte vej de sidste 1,5 år. Nu skal det være slut vægten SKAL ned og jeg er top motiveret lige nu. 

jeg er begyndt at ride igen. Planen er at ride 3 gange om ugen derudover et par gå- el. cykelture. 

Jeg er startet på Nupo/nutrilett, som jo er en very Low calorie diet pulver kur. derud over spiser jeg frugt og grønt og når vi skal ud eller har gæster går jeg efter briksystemet. Her o starten bruger jeg også briksystemet lidt, da jeg er meget sulten. 

Jeg er overspiser og har været det i mange mange år, derfor vælger jeg en pulver kur, da det er meget nemmere for mig ikke at spise, i forhold til kun at spise lidt. 

jeg stoppede med at ryge for 3 år siden (ja faktisk præcis 3 år d. 7/6) og jeg synes fuldstændig jeg kan sidestille rygetrangen med trangen til mad, jeg synes altså det her er lige så svært som at stoppe med at ryge. På den anden side har jeg levet med rygetrangen i 3 år så at den er blevet lidt værre er ikke så slemt igen. 

Jeg startede så småt op i torsdags med måltidserstatning og i lørdags gik jeg 100% Nupo. 

som ekstra motivation bruger jeg shapeup Club til at tælle kalorier bare for at kunne se det sort på hvidt at jeg indtager mindre end jeg forbrænder.

Jeg skrev i profilen at jeg vejer 93 kg. Det var i torsdags, så det er faktisk løgn, her til morgen er vægten 91 JUHUUU det var de første 2 kg.. ja ja ved godt jeg smider en masse væske her o starten men det tæller stadig i motivationen. B-)

Jeg vil meget gerne bruge denne tråd til at komme af med frustrationer og fejre fremskridt.. 

Super fedt - godt gået! Jeg vil gerne være med på vognen.. Er selv igang med et vægttab, og vejer (næsten) det samme som dig...

Jeg er 168 cm høj, og jeg vejer ca. 86 kg.. Jeg vil gerne smide mindst 10 kg, da jeg har det godt når jeg vejer omkring de 75 kg  

Jeg har selv overvejet Nupo, men har bare ikke råd, føler jeg.... Og jeg er bare SÅ dårlig til at spise lidt nok.... er overspiser, lissom dig, og ELSKER slik og chokolade, og kan øde mig helt dårlig i det...

Hvordan finder du pengene til det, når man også har en familie der skal forsørges..? Har en datter på 2 år, og bor også sammen med hendes far.....

Anmeld

18. juni 2013

Chili

ano14316 skriver:

Så en lille update...

Nu har jeg jo været igang i 17 dage, og vægten siger nu 87,9 så jeg har tabt 5,1 kg. Det er Bare dejligt... Nu føler jeg at jeg er i gang.. første delmål er 10 kg, så det skulle jeg gerne nå i løbet af 1. Uge i juli.. B-)

Super sejt

Jeg hopper også på vognen, når mine knæ har det godt igen, jeg gik desværre lidt for hurtigt igen for en uge siden

Jeg vil gerne tabe 10-15 kilo, vejer lige nu 82kg og fødte for snart 8 måneder siden

Jeg kommer også fra Hillerød, hihi

Anmeld

18. juni 2013

ano14316

STN skriver:

Super fedt - godt gået! Jeg vil gerne være med på vognen.. Er selv igang med et vægttab, og vejer (næsten) det samme som dig...

Jeg er 168 cm høj, og jeg vejer ca. 86 kg.. Jeg vil gerne smide mindst 10 kg, da jeg har det godt når jeg vejer omkring de 75 kg  

Jeg har selv overvejet Nupo, men har bare ikke råd, føler jeg.... Og jeg er bare SÅ dårlig til at spise lidt nok.... er overspiser, lissom dig, og ELSKER slik og chokolade, og kan øde mig helt dårlig i det...

Hvordan finder du pengene til det, når man også har en familie der skal forsørges..? Har en datter på 2 år, og bor også sammen med hendes far.....

Der er også rigtig svært at finde penge til. Men det har jeg bare været nød til. Det er dyrt at komme igang, men der er meget at spare på at kæbe på tilbud f.eks. Matas har nutrilett til 85 kr i denne uge, og netto har nogen dressing shakere som er super behagelige at drikke af, og fylder mindre end nupo shakerne til 10 kr. 

Hvert måltid koster 7-8,5 kr (afhængig af tilbud) og så kan man jo sammenligne med hvad en plade Marabou og en cola koster. 

Jeg kan klart anbefale shape-up Club til at holde styr på kalorierne, det er virkelig nemt at bruge, og det gør også at man lige skal tænke en ekstra gang om drt man Vik spise nu er det vær... 

1000 tak gør opbakningen og mange gange held og lykke til dig også, håber da vi kan følges...

Anmeld

18. juni 2013

ano14316

Chili skriver:

Super sejt

Jeg hopper også på vognen, når mine knæ har det godt igen, jeg gik desværre lidt for hurtigt igen for en uge siden

Jeg vil gerne tabe 10-15 kilo, vejer lige nu 82kg og fødte for snart 8 måneder siden

Jeg kommer også fra Hillerød, hihi

Hvis du døjer med knæene efter graviditeten, kan jeg klart anbefale dig at få tjekket bækkenet... 

Kender godt det med at gå lidt for hårdt igang, men når man er motiveret må man jo ride på den bøjle...

Sjovt at du også er herfra :-)

Anmeld

18. juni 2013

Chili

ano14316 skriver:

Hvis du døjer med knæene efter graviditeten, kan jeg klart anbefale dig at få tjekket bækkenet... 

Kender godt det med at gå lidt for hårdt igang, men når man er motiveret må man jo ride på den bøjle...

Sjovt at du også er herfra :-)

Tror ikke det er pga graviditet eller den tanke har jeg slet ikke tænkt.. Løb bare 3,5 km efter et år uden træning ikke så smart... Er blevet lidt stiv i det

Hvilken del af Hillerød kommer du fra, hvis man må ?

Anmeld

18. juni 2013

ano14316

Chili skriver:

Tror ikke det er pga graviditet eller den tanke har jeg slet ikke tænkt.. Løb bare 3,5 km efter et år uden træning ikke så smart... Er blevet lidt stiv i det

Hvilken del af Hillerød kommer du fra, hvis man må ?

Ja okay... Jeg tror ikke jeg kan løbe 500 meter...

Så det er da meget godt gået.. 

Jeg bor uden for Hillerød, mellem Hillerød og Helsinge... Hvad med dig?

Anmeld

18. juni 2013

Robin Hood.

Altså jeg tænker bare om du med det kost pundtegnets ikke bare sætter forbrændingen ned så når du begynder at indtage normal kost så tager du på igen ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.