ano14316 skriver:
Hej
jeg skrev et ret negativt indlæg igår, det beklager, var bare lige mega frustreret.. nu kommer mit "rigtige" 'jeg erpå kur' indlæg :-)
profil:
kvinde, 23 år, 166 cm høj, 93 kg.
vægt januar 2011, 93
blev gravid, fødte oktober 2011
vægt november 2011 83.
ja man skal jo ikke være læge for at se at set er gået den forkerte vej de sidste 1,5 år. Nu skal det være slut vægten SKAL ned og jeg er top motiveret lige nu.
jeg er begyndt at ride igen. Planen er at ride 3 gange om ugen derudover et par gå- el. cykelture.
Jeg er startet på Nupo/nutrilett, som jo er en very Low calorie diet pulver kur. derud over spiser jeg frugt og grønt og når vi skal ud eller har gæster går jeg efter briksystemet. Her o starten bruger jeg også briksystemet lidt, da jeg er meget sulten.
Jeg er overspiser og har været det i mange mange år, derfor vælger jeg en pulver kur, da det er meget nemmere for mig ikke at spise, i forhold til kun at spise lidt.
jeg stoppede med at ryge for 3 år siden (ja faktisk præcis 3 år d. 7/6) og jeg synes fuldstændig jeg kan sidestille rygetrangen med trangen til mad, jeg synes altså det her er lige så svært som at stoppe med at ryge. På den anden side har jeg levet med rygetrangen i 3 år så at den er blevet lidt værre er ikke så slemt igen.
Jeg startede så småt op i torsdags med måltidserstatning og i lørdags gik jeg 100% Nupo.
som ekstra motivation bruger jeg shapeup Club til at tælle kalorier bare for at kunne se det sort på hvidt at jeg indtager mindre end jeg forbrænder.
Jeg skrev i profilen at jeg vejer 93 kg. Det var i torsdags, så det er faktisk løgn, her til morgen er vægten 91 JUHUUU det var de første 2 kg.. ja ja ved godt jeg smider en masse væske her o starten men det tæller stadig i motivationen. B-)
Jeg vil meget gerne bruge denne tråd til at komme af med frustrationer og fejre fremskridt..
Jeg er 168 cm høj, og jeg vejer ca. 86 kg.. Jeg vil gerne smide mindst 10 kg, da jeg har det godt når jeg vejer omkring de 75 kg
Jeg har selv overvejet Nupo, men har bare ikke råd, føler jeg.... Og jeg er bare SÅ dårlig til at spise lidt nok.... er overspiser, lissom dig, og ELSKER slik og chokolade, og kan øde mig helt dårlig i det...
Hvordan finder du pengene til det, når man også har en familie der skal forsørges..? Har en datter på 2 år, og bor også sammen med hendes far.....