Tid til vandrejournal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2013

**Ønskebabyen

CroQuis skriver:

Joh, det kan man nok.. 

Vil bare gerne finde et sted med "patioenthotel" - som det vidst hedder, der hvor man kan få et værelse sammen med faderen..

Jeg ville slet ikke kunne overskue hvis han blev smidt hjem om natten, fordi der ikke var plads til ham 

Dét forstår jeg godt!! Vi har heldigvis patienthotel i Aalborg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2013

CroQuis

**Ønskebabyen skriver:

Dét forstår jeg godt!! Vi har heldigvis patienthotel i Aalborg

Nøøj hvor er I heldige 

Synes ikke rigtig jeg kan finde ud af hvilke hospitaler der har det hernede i sønderjylland  Men kan være lægen ved det 

Anmeld

4. juni 2013

**Ønskebabyen

CroQuis skriver:

Nøøj hvor er I heldige 

Synes ikke rigtig jeg kan finde ud af hvilke hospitaler der har det hernede i sønderjylland  Men kan være lægen ved det 

Lægen ved det helt sikkert ellers så opret et emne herinde.. Der må også være nogle herinde der ved noget..

Anmeld

4. juni 2013

CroQuis

**Ønskebabyen skriver:

Lægen ved det helt sikkert ellers så opret et emne herinde.. Der må også være nogle herinde der ved noget..

Ja det rigtigt 

Venter lige og ser om der er liv senere idag - så er jeg mere sikker på om jeg skal undersøge mere 

Anmeld

4. juni 2013

Lauer

**Ønskebabyen skriver:

Ja det gør det nemlig!

Er din termin blevet rykket??

Ja, den blev rykket fra den 14.01.14 til den 13.01.14 :-) Men det kan nå at ændre sig mange gange endnu..

Anmeld

4. juni 2013

**Ønskebabyen

CroQuis skriver:

Ja det rigtigt 

Venter lige og ser om der er liv senere idag - så er jeg mere sikker på om jeg skal undersøge mere 

Hvorfor skulle der ikke være det??

Anmeld

4. juni 2013

**Ønskebabyen

Lauer skriver:

Ja, den blev rykket fra den 14.01.14 til den 13.01.14 :-) Men det kan nå at ændre sig mange gange endnu..

Ja det kan det..

Anmeld

4. juni 2013

CroQuis

**Ønskebabyen skriver:

Hvorfor skulle der ikke være det??

Pga blødningen jo, men har virkelig taget den med ro og har ikke blødt nogle klumper eller lign (sorry  detaljer)  så forventer også de er der 

Anmeld

4. juni 2013

**Ønskebabyen

CroQuis skriver:

Pga blødningen jo, men har virkelig taget den med ro og har ikke blødt nogle klumper eller lign (sorry  detaljer)  så forventer også de er der 

Altså hvis du havde mistet dem, havde du jo nok blødt mere end det du gjorde Er sikker på de er der..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.