Tid til vandrejournal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2013

**Ønskebabyen

Dianabk skriver:

Jo det er helt korrekt 8+1 skriver de på Hvidovre. Jeg er 10+2 når jeg skal ind og have taget Bp

Hvorfor skal du både til lægen 7+1 og 10+2??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2013

Dianabk

**Ønskebabyen skriver:

Hvorfor skal du både til lægen 7+1 og 10+2??

Har det første lægebesøg d. 12/6 der skulle jeg gerne få min vandre journal.
D. 4/7 skal jeg ud på Hvidovre hosp. og have taget Bp som jeg så får svar på det NF

Anmeld

3. juni 2013

**Ønskebabyen

Dianabk skriver:

Har det første lægebesøg d. 12/6 der skulle jeg gerne få min vandre journal.
D. 4/7 skal jeg ud på Hvidovre hosp. og have taget Bp som jeg så får svar på det NF

Ah okay.. Jeg får bare ordnet det hele ved min læge det meget lettere.

Anmeld

3. juni 2013

CroQuis

**Ønskebabyen skriver:

Det var tidligt?

Det tror jeg at man skal af henyn til hvor du skal til NF?

Jaaah, men jeg var jo til lægen og skulle have den sygemelding pga blødningen, også fik han jo ligesom at vide at jeg var gravid  Også spurgte han hvorfor jeg ikke havde bestilt en tid til en graviditets samtale (eller hvad det hedder) endnu - også måtte jeg jo svare at det anede jeg ikke hvornår man normalt gjorde   Så bestilte bare en tid til det da jeg kom hjem igen 

Hmm.. så har jeg travlt med at beslutte mig om hvor jeg har lyst til at føde.. 

Anmeld

3. juni 2013

Dianabk

**Ønskebabyen skriver:

Ah okay.. Jeg får bare ordnet det hele ved min læge det meget lettere.

Ja det ville være nemmere hvis min egen læge gad gøre det, men så får jeg bare en ekstra tog/bus tur ud af det

Anmeld

3. juni 2013

BabyDrømme23

**Ønskebabyen skriver:

Er det hele ikke bare lidt mere virkeligt når man har fået papirer på det hele??

Jo det er det faktisk  Men føler lidt jeg mangler lige den der skanning eller hjertelyd, for rent faktisk at have et bevis for at der virkelig er en levende baby der inde  Men det må man bare vælge at tro 

Ligesom mangler tryghed, om du forstår ?  

Men jo nu kan man virkelig begynde at glæde sig, for nu er alt ligesom gået  igang 

Anmeld

4. juni 2013

Lauer

**Ønskebabyen skriver:

Så fik jeg bestilt tid til første lægebesøg, hvor der skal laves vandrejournal

Det bliver Fredag den 14/6 hvor jeg vil være 9+2.

Andre der har fået bestilt tid, eller allerede har været afsted?

Uha det bliver så spændende - alting bliver mere virkeligt, når først man står med en vandrejournal i hånden

Jeg skal afsted den 12.06, hvor jeg vil være 9+2, og så må tiden gerne gå lidt tjept, så vi kan komme til NF! :-)

Anmeld

4. juni 2013

**Ønskebabyen

CroQuis skriver:

Jaaah, men jeg var jo til lægen og skulle have den sygemelding pga blødningen, også fik han jo ligesom at vide at jeg var gravid  Også spurgte han hvorfor jeg ikke havde bestilt en tid til en graviditets samtale (eller hvad det hedder) endnu - også måtte jeg jo svare at det anede jeg ikke hvornår man normalt gjorde   Så bestilte bare en tid til det da jeg kom hjem igen 

Hmm.. så har jeg travlt med at beslutte mig om hvor jeg har lyst til at føde.. 

Okay

Mon ikke du kan lave det om hvis du fortryder?? Det er jo heller ikke sikkert din læge skal vide det allerede..

Anmeld

4. juni 2013

CroQuis

**Ønskebabyen skriver:

Okay

Mon ikke du kan lave det om hvis du fortryder?? Det er jo heller ikke sikkert din læge skal vide det allerede..

Joh, det kan man nok.. 

Vil bare gerne finde et sted med "patioenthotel" - som det vidst hedder, der hvor man kan få et værelse sammen med faderen..

Jeg ville slet ikke kunne overskue hvis han blev smidt hjem om natten, fordi der ikke var plads til ham 

Anmeld

4. juni 2013

**Ønskebabyen

Lauer skriver:

Uha det bliver så spændende - alting bliver mere virkeligt, når først man står med en vandrejournal i hånden

Jeg skal afsted den 12.06, hvor jeg vil være 9+2, og så må tiden gerne gå lidt tjept, så vi kan komme til NF! :-)

Ja det gør det nemlig!

Er din termin blevet rykket??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.