Tid til vandrejournal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.207 visninger
28 svar
4 synes godt om
3. juni 2013

**Ønskebabyen

Så fik jeg bestilt tid til første lægebesøg, hvor der skal laves vandrejournal

Det bliver Fredag den 14/6 hvor jeg vil være 9+2.

Andre der har fået bestilt tid, eller allerede har været afsted?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2013

Dianabk

**Ønskebabyen skriver:

Jeg fik mit bestilt den første dag jeg stod med den positive test i hånden jeg skal derop d. 12/6 hvor jeg er 7+1
Men idag har jeg et bestilt tid på nettet til NF på Hvidovre d. 18/7 hvor jeg er 12+2 Glæder mig helt vildt

Anmeld

3. juni 2013

Millea

Ja, jeg har været oppe og få taget blodprøver og stixet min urin for en uges tid siden.. Skal til lægen på torsdag hvor jeg så er 9+4 hvor jeg får svar på bp og oprettet en vj 

Anmeld

3. juni 2013

BabyDrømme23

**Ønskebabyen skriver:

Spændende  

Jeg har lige været i dag, hvor jeg er 9+3  Lavet vandrejournal, fået en masse at læse, og valgt fødested og taget blodprøver Så nu føles det lidt mere virkeligt  

Så er det bare om at vente på tidspunkt til NF, sååå spændt, har nemlig ikke været til nogen scanning endnu, så har jo ikke set jerteblink ellar hørt hjertelyd eller noget endnu.

Men har det super godt mærker næsten ingeting, kun kvalme (ikke opkast endnu) og ret træt ind i mellem Men det giver også lidt bekymring, fordi det er jo svært at tro der er noget der inde  

Men fik at vide at der var sukker i min urin, så skal have taget en fastende blodprøve i næste uge, håber ikke det er det  

Anmeld

3. juni 2013

CroQuis

Jeg har har tid den 6/6 

Skal man virkelig have valgt fødested til 1. lægesamtale?

Anmeld

3. juni 2013

**Ønskebabyen

Dianabk skriver:

Jeg fik mit bestilt den første dag jeg stod med den positive test i hånden jeg skal derop d. 12/6 hvor jeg er 7+1
Men idag har jeg et bestilt tid på nettet til NF på Hvidovre d. 18/7 hvor jeg er 12+2 Glæder mig helt vildt

Er det ikke noget med at man skal være 8+ når man får taget de blodprøverne de skal bruge til NF??

Anmeld

3. juni 2013

**Ønskebabyen

Millea skriver:

Ja, jeg har været oppe og få taget blodprøver og stixet min urin for en uges tid siden.. Skal til lægen på torsdag hvor jeg så er 9+4 hvor jeg får svar på bp og oprettet en vj 

Det er så skønt når man har en dato at se frem til

Anmeld

3. juni 2013

**Ønskebabyen

BabyDrømme23 skriver:

Spændende  

Jeg har lige været i dag, hvor jeg er 9+3  Lavet vandrejournal, fået en masse at læse, og valgt fødested og taget blodprøver Så nu føles det lidt mere virkeligt  

Så er det bare om at vente på tidspunkt til NF, sååå spændt, har nemlig ikke været til nogen scanning endnu, så har jo ikke set jerteblink ellar hørt hjertelyd eller noget endnu.

Men har det super godt mærker næsten ingeting, kun kvalme (ikke opkast endnu) og ret træt ind i mellem Men det giver også lidt bekymring, fordi det er jo svært at tro der er noget der inde  

Men fik at vide at der var sukker i min urin, så skal have taget en fastende blodprøve i næste uge, håber ikke det er det  

Er det hele ikke bare lidt mere virkeligt når man har fået papirer på det hele??

Anmeld

3. juni 2013

**Ønskebabyen

CroQuis skriver:

Jeg har har tid den 6/6 

Skal man virkelig have valgt fødested til 1. lægesamtale?

Det var tidligt?

Det tror jeg at man skal af henyn til hvor du skal til NF?

Anmeld

3. juni 2013

Dianabk

**Ønskebabyen skriver:

Er det ikke noget med at man skal være 8+ når man får taget de blodprøverne de skal bruge til NF??

Jo det er helt korrekt 8+1 skriver de på Hvidovre. Jeg er 10+2 når jeg skal ind og have taget Bp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.