Risiko for blod

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2013

Anonym trådstarter

1+1=2 skriver:

Måske du bare har stødt på dårlige tilfælde?

Altså jeg har modtaget 2 liter blod for omkring 5-6 år siden nu. Det var på det tidspunkt de opdagede en masse fejl i forbindelse med blodtranspentationer og folk fik aids. Men tror nu, at der er kommet meget bedre styr på det nu. 

Forstår ikke hvad du er bange for? Og hvorfor du er modstander af det? :/

Er bange for, at blod vil gør det værre  Er modstander af det, da jeg synes viden om blod i DK ikke er godt nok, samt selv nolge læger synes vi bruger for meget blod i DK.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2013

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Hvis du er ung, sund og rask skal du miste ret meget blod før du bliver tilbudt blod .. Jeg mistede 1,3 liter da jeg fødte for 12 uger siden og jeg har ikke fået blod (kunne godt have fået det men lægen mente at jeg godt kunne få min blodprocent op igen med kosten og jernpiller)

tak for dine tanker 

Anmeld

31. maj 2013

Anonym trådstarter

Faith skriver:

Det samme da jeg fødte mine tvillinger. Jeg pis-blødte men blev ikke tilbudt blod. Havde bagefter en blodprocent på under 5 men fik den selv op igen.

Årh tak for dine tanker 

Anmeld

31. maj 2013

gonefishing

Anonym skriver:

JEG ER BANGE..

Bange for at min fødsel skal gå galt og blod skal bruges.

Jeg er modstander af brugen af blod, så er bange for, at min fødsel skal gå galt. 

Er jeg mere sikker ved planlagt kejsersnit?? (fik jeg ved min første - da han lå med hovedet op af) Og skal jeg tage den med JM??

Jeg fik kejsersnit og tabte over 4l blod.
Normal fødsel er mere sikker på det plan.

Anmeld

31. maj 2013

Maja88

Anonym skriver:

Er bange for, at blod vil gør det værre  Er modstander af det, da jeg synes viden om blod i DK ikke er godt nok, samt selv nolge læger synes vi bruger for meget blod i DK.

er der fordi du er jehova??? for så er det jo bare at oplyse sin jm herom

Anmeld

31. maj 2013

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Anonym skriver:

Jamen hvordan skulle det kunne gøre det værre?

Hmm. Lægerne bruger vel ikke blod når ikke der er brug for det?

Anmeld

31. maj 2013

SjeBets

jeg mistede over en liter blod da jeg fik min den første, og jeg fik ikke tilbudt noget, så tror man skal misten en god mængde før at de tilbyder noget. 

Anmeld

31. maj 2013

Faith

Flodkilling skriver:

Jeg fik kejsersnit og tabte over 4l blod.
Normal fødsel er mere sikker på det plan.

Langt de fleste kvinder har kun 4 l blod i kroppen, så tvivler altså på at du tabte over 4 l blod.

Store mænd kan have op til 5,5 l blod i kroppen. Kvinder har mellem 3,5 og 4,5 l (alt efter størrelse og vægt).

Bare lige lidt info

Anmeld

31. maj 2013

gonefishing

Faith skriver:

Langt de fleste kvinder har kun 4 l blod i kroppen, så tvivler altså på at du tabte over 4 l blod.

Store mænd kan have op til 5,5 l blod i kroppen. Kvinder har mellem 3,5 og 4,5 l (alt efter størrelse og vægt).

Bare lige lidt info

Gravide har mere blod i kroppen. Og jeg fik blod imens jeg havde et blodtryk på 30/12. Hvorfor skulle jeg sidde og lyve?

Anmeld

31. maj 2013

gonefishing

Faith skriver:

Bare lige lidt info

Bare til info

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.