Pas til nyfødt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2013

DianaRJS

hmm kan godt ske at jeg tager fejl, og reglerne er blevet ændret...

men da jeg fik den store skulle de være 6 mdr før de fik pas, men igen kan godt være det er mig der tager fejl...

men eller prøv at gå ind på politiets hjemmeside, der burde du faktisk kunne se det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2013

Drømme

Lykke:) skriver:

Ja, de skal have deres eget. Tænkte bare lige over, om vi overhovedet kan nå, at få lavet et pas!

Tak for svaret. Vil prøve at ringe.

I kan altid få et "nødpas" det fik vi til min kæreste og vores datter da vi skulle på ferie fordi vi bestilte rejsen torsdag aften og skulle afsted to dage efter

de laver så passe med det samme, og så gælder det i ca 1 1/2 måned afhængig af hvor længe I er afsted (skal gælde min en måned mere end når I skal hjem). Når I så kommer hjem, tager I ind på kommunen og afleverer nødpasset så I kan få udleveret det rigtige pas

-- (og jeg mener egentlig at der er ma. 3 ugers behandlingstid på et nyt pas, så hvis I er hurtige og baby kommer til tiden, vil I i princippet godt kunne nå at få det rigtige pas)

håber det giver mening, sidder med min datter på armen

Anmeld

30. maj 2013

Lykke:)

DianaRJS skriver:

hmm kan godt ske at jeg tager fejl, og reglerne er blevet ændret...

men da jeg fik den store skulle de være 6 mdr før de fik pas, men igen kan godt være det er mig der tager fejl...

men eller prøv at gå ind på politiets hjemmeside, der burde du faktisk kunne se det

Det vil jeg prøve. Ellers må jeg lige ringe op på kommunen. Tak!

Anmeld

30. maj 2013

Drømme skriver:

I kan altid få et "nødpas" det fik vi til min kæreste og vores datter da vi skulle på ferie fordi vi bestilte rejsen torsdag aften og skulle afsted to dage efter

de laver så passe med det samme, og så gælder det i ca 1 1/2 måned afhængig af hvor længe I er afsted (skal gælde min en måned mere end når I skal hjem). Når I så kommer hjem, tager I ind på kommunen og afleverer nødpasset så I kan få udleveret det rigtige pas

-- (og jeg mener egentlig at der er ma. 3 ugers behandlingstid på et nyt pas, så hvis I er hurtige og baby kommer til tiden, vil I i princippet godt kunne nå at få det rigtige pas)

håber det giver mening, sidder med min datter på armen

Det med nødpasset lyder som en god idé! - hvis altså ikke vi kan nå, at få lavet et pas til den lille. Vi skal afsted midt i januar så det er ikke meget for sent, den må komme

Det giver mening. Tak for svaret!

Anmeld

30. maj 2013

Nemesis

hehehe ja først skal der navngives og så kan i få lavet et pas.

Det kan være HUNDESVÆRT at få et foto af en baby der bliver godkendt...og ret hårdt at stå med baby i strakte arme for ikke selv at komme med..men bagefter kan man så grine lidt af det..

passet holder i 2 år.

Men i skal nu være lidt hurtige..og så må vi da håbe du ikke går 14 dage over tid :-D

Anmeld

30. maj 2013

Nemesis skriver:

hehehe ja først skal der navngives og så kan i få lavet et pas.

Det kan være HUNDESVÆRT at få et foto af en baby der bliver godkendt...og ret hårdt at stå med baby i strakte arme for ikke selv at komme med..men bagefter kan man så grine lidt af det..

passet holder i 2 år.

Men i skal nu være lidt hurtige..og så må vi da håbe du ikke går 14 dage over tid :-D

Ja, den har bare at komme til tiden! ;-) .. Ellers kan jeg godt se, at det bliver presset!
Kan man ikke få taget sådan et hos en fotograf måske?

Anmeld

30. maj 2013

Nemesis

Ja, den har bare at komme til tiden! ;-) .. Ellers kan jeg godt se, at det bliver presset!
Kan man ikke få taget sådan et hos en fotograf måske?

vi fik taget hos en fotohandler..fx Expert, men det tog lang tid og jeg var tilbage 2 gange fordi billedet ikke blev godkendt :-)

så det tog sin tid.

:-)

Anmeld

30. maj 2013

(august)

Hej

Vi fik lavet pas da vores datter var 5 dage gammel i 2010. 

Vi var på kirkekontoret og hente en navneattest, til den lokalefotograf ( da de kan retuchere den som holder barnet væk) så på paskontoret for at få lavet et pas og vi havde det ca 1-1,5 uge efter det var bestilt.

Anmeld

30. maj 2013

Drømme

Det med nødpasset lyder som en god idé! - hvis altså ikke vi kan nå, at få lavet et pas til den lille. Vi skal afsted midt i januar så det er ikke meget for sent, den må komme

Det giver mening. Tak for svaret!

Godt at kunne hjælpe

du skriver bare hvis du har flere spørgsmål om det 

Anmeld

31. maj 2013

Nemesis skriver:

vi fik taget hos en fotohandler..fx Expert, men det tog lang tid og jeg var tilbage 2 gange fordi billedet ikke blev godkendt :-)

så det tog sin tid.

:-)

Okay, så hvis jeg bare går ned til fotografen dagen efter, så må vi håbe, at vi kan nå det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.