Pas til nyfødt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.851 visninger
37 svar
11 synes godt om
30. maj 2013

Lykke:)

Jeg har termin d.07.12.13, og måneden efter, skal vi til guldbryllup på Island. Men hvordan med passet til en nyfødt? Hvad gør man egentlig der?

Håber nogen kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2013

salix

jeg ved ikke hvordan man gør når passet skal bruges så hurtigt efter fødselen ved bare at den lille ny skal have pas... ring evt. til borgerservis og hør dem

Anmeld

30. maj 2013

salix skriver:

jeg ved ikke hvordan man gør når passet skal bruges så hurtigt efter fødselen ved bare at den lille ny skal have pas... ring evt. til borgerservis og hør dem

Ja, de skal have deres eget. Tænkte bare lige over, om vi overhovedet kan nå, at få lavet et pas!

Tak for svaret. Vil prøve at ringe.

Anmeld

30. maj 2013

LRJ

I er nødt til at navngive barnet inden så og få søgt pas til det derefter det var Hva jeg fik af vide på borgerservice for 3 år siden da vi ville have min datter med ud over dk grænser

Anmeld

30. maj 2013

LRJ skriver:

I er nødt til at navngive barnet inden så og få søgt pas til det derefter det var Hva jeg fik af vide på borgerservice for 3 år siden da vi ville have min datter med ud over dk grænser

Okay! Hvor hurtigt kan man navngive? Ved du det? Og hvis man nu navngiver, kan man vel stadig godt dør barnet senere hen, ikke?

Anmeld

30. maj 2013

LRJ

Lykke:) skriver:

Okay! Hvor hurtigt kan man navngive? Ved du det? Og hvis man nu navngiver, kan man vel stadig godt dør barnet senere hen, ikke?

Med det samme, mener jeg Selvfølgelig kan du døbe barnet senere hen

Og lige til det du har skrevet til en anden så kan du få passet med max 8 dages ventetid, du skal bare huske at sige det haster til den tid

Anmeld

30. maj 2013

Frk. Himmelblå

Jeg har termin d.07.12.13, og måneden efter, skal vi til guldbryllup på Island. Men hvordan med passet til en nyfødt? Hvad gør man egentlig der?

Håber nogen kan hjælpe

Du skal forbi borgerservice. Men du bliver nødt til at mebringe eget pasfoto af den lille. Dvs et fra fotografen. Det er nemlig svært at fotografere dem, når mors/fars hænder ikke må komme med på billedet..

Så skal i selvfølgelig medbringe fødselsattest.

Passet er kun gyldigt i et år.

Anmeld

30. maj 2013

LRJ skriver:

Med det samme, mener jeg Selvfølgelig kan du døbe barnet senere hen

Og lige til det du har skrevet til en anden så kan du få passet med max 8 dages ventetid, du skal bare huske at sige det haster til den tid

Okay, super fedt! Så er det jo ikke helt umuligt!
Tusind tak for svaret

Anmeld

30. maj 2013

Frk. Himmelblå skriver:

Du skal forbi borgerservice. Men du bliver nødt til at mebringe eget pasfoto af den lille. Dvs et fra fotografen. Det er nemlig svært at fotografere dem, når mors/fars hænder ikke må komme med på billedet..

Så skal i selvfølgelig medbringe fødselsattest.

Passet er kun gyldigt i et år.

Okay, tusind tak for dit svar

Anmeld

30. maj 2013

LRJ

Okay, super fedt! Så er det jo ikke helt umuligt!
Tusind tak for svaret

så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.