Hvem ville du stemme på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg stemmer blankt, hvis der ikke dukker et nyt parti op. Har altid stemt SF, men det er absolut slut. Enhedslisten kan jeg ikke støtte, så længe de helt alvorligt går ind for væbnet revolution om nødvendigt - jeg går ind for demokrati! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2013

isabellasmor

Dansk folkeparti, og det er jeg stolt af 

Anmeld

30. maj 2013

Mor til Ella

Venstre eller liberal alliance.... Jeg går ind for "klar dig selv, så godt du kan" men at der heldigvis er et sikkerhedsnet til dem der trænger til det. 

Ville ønske et af partierne havde en Johanne Smith, elsker hendes ligefremhed, hun tør sige sin mening præcis som Pia K, det synes jeg om

Og så er jeg alligevel meget overrasken over så mange støtter til enhedslisten, da jeg synes de har lige så extreme holdninger som DF, bare i andre retninger.

Anmeld

30. maj 2013

Papillon

Radikale venstre repræsenterer mine holdninger bedst Og så er jeg af den opfattelse, at Vestager er realistisk og jordnær. 

Uanset hvilken regering vi har siddende, så er det jo nærmest umuligt at føre politik i en krisetid, der tilfredsstiller folket - og samtidig er realistisk i forhold til den økonomiske fremgang.

Anmeld

30. maj 2013

Papillon

Laulund87 skriver:

Åh åh farlig tråd, de ender aldrig godt herinde

Også min tanke Men indtil videre ser debatten nogenlunde sober ud. Så længe der er plads til alle 

Anmeld

30. maj 2013

Kloster

Jeg ville stemme Venstre.

Stemte fatisk Socisldemokrat og var stolt af at have fået en rød regering og tilmed en kvindelig statsminister. Men Fuck jeg er skuffet... Chok en rød politik at føre. Så vil jeg sgu hellere gå tilbage til Venstre igen...

Anmeld

30. maj 2013

stm2812

ville enten sætte min stemme på venstre eller df

Anmeld

30. maj 2013

stm2812

Kitkat92 skriver:

Også min tanke Men indtil videre ser debatten nogenlunde sober ud. Så længe der er plads til alle 

Det kan også nemt gå galt med sådanne debatter. Er faktisk overrasket over hvor godt det går

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.