Hvem ville du stemme på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2013

Faith

ESV skriver:

Jeg har stemt radikal venstre. Begge ender er for "ekstreme" til mig. I mine unge dage stemte jeg på Enhedslisten men jeg må indrømme at jeg i bund og grund syntes de er lige så latterlige som DF.

Den er jeg med på!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2013

Loa

Wimmie skriver:

Jeg accepterer det skam og jeg sviner ikke dem der stemmer DF - jeg sviner bare partiet og benytter mig af ytringsfriheden som partiet nu engang elsker så højt og til enhver til går ind for at man benytter 

Måske skal folk acceptere andres holdninger imod visse partier og lade være med at være så nærtagende 

Nærtagende?? Det har noget at gøre med en tråd der handler om hvem man stemmer på, og ikke hvem man synes er latterlige. Utroligt folk ikke bare kan fatte det.....

Jeg kan komme med en masse jeg synes er latterligt ved Enhedslisten, men nu er det ikke det tråden handler om...

Anmeld

30. maj 2013

Wimmie

Nærtagende?? Det har noget at gøre med en tråd der handler om hvem man stemmer på, og ikke hvem man synes er latterlige. Utroligt folk ikke bare kan fatte det.....

Jeg kan komme med en masse jeg synes er latterligt ved Enhedslisten, men nu er det ikke det tråden handler om...

Men allerede med din sidste linje har du jo udtrykt at du synes EL er latterlige, så du er jo ikke selv bedre - der er mange måder at gøre det på - jeg valgte bare at sige min mening direkte
Man ved jo at der er mange der er imod DF (såvel som de andre partier),og hvorfor skal man ikke have lov til at ytre sin mening herom? Jeg forstår ikke hvorfor folk ikke bare kan ignorere det men absolut  skal kommentere på det

Såvel som du mener jeg ikke burde udtrykke min mening, så kunne du jo også selv  lade være med at skrive noget men bare rulle med øjnene og ignorere mit indlæg 

Anmeld

30. maj 2013

Loa

Wimmie skriver:

Men allerede med din sidste linje har du jo udtrykt at du synes EL er latterlige, så du er jo ikke selv bedre - der er mange måder at gøre det på - jeg valgte bare at sige min mening direkte
Man ved jo at der er mange der er imod DF (såvel som de andre partier),og hvorfor skal man ikke have lov til at ytre sin mening herom? Jeg forstår ikke hvorfor folk ikke bare kan ignorere det men absolut  skal kommentere på det

Såvel som du mener jeg ikke burde udtrykke min mening, så kunne du jo også selv  lade være med at skrive noget men bare rulle med øjnene og ignorere mit indlæg 

Jamen hvorfor SKAL man komme med sin negative mening om noget, når det IKKE er det der bliver spurgt til??

Ja jeg prøvede at lave et eksempel, at selvom jeg ikke bryder mig om mange af EL og flere andre partiers holdninger, så skriver jeg dem da ikke her, for er ikke det tråden gik ud på.....

Og du kan jo ikke snakke om ytringsfrihed og så brokke dig over jeg kommentere på dit indlæg

Anmeld

30. maj 2013

Wimmie

Ja jeg prøvede at lave et eksempel, at selvom jeg ikke bryder mig om mange af EL og flere andre partiers holdninger, så skriver jeg dem da ikke her, for er ikke det tråden gik ud på.....

Hehe - jo, det har du jo lige gjort...

Anmeld

30. maj 2013

Wimmie

Loa skriver:

Jamen hvorfor SKAL man komme med sin negative mening om noget, når det IKKE er det der bliver spurgt til??

Og du kan jo ikke snakke om ytringsfrihed og så brokke dig over jeg kommentere på dit indlæg

Jeg brokker mig slet ikke over at du kommenterer på mit indlæg - det må du hjertens gerne - jeg forstår bare ikke hvorfor du ikke bare ignorerer det hvis det generer dig?

Måske ytrer jeg min mening om DF af samme grund som du ytrer din mening om min udtalelse....? fordi jeg bare MÅ gøre det 

Anmeld

30. maj 2013

Loa

Wimmie skriver:

Hehe - jo, det har du jo lige gjort...

Omg...

Enighed om uenighed.

Og så kan tråden dreje sig om det den rent faktisk gjorde.

Anmeld

30. maj 2013

Laulund87

Åh åh farlig tråd, de ender aldrig godt herinde

Anmeld

30. maj 2013

Millea

Rød blok - A  

Må dog indrømme at Helle ikke er min yndlings 

Anmeld

30. maj 2013

Wimmie

Loa skriver:

Omg...

Enighed om uenighed.

Og så kan tråden dreje sig om det den rent faktisk gjorde.

Alletiders idé 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.