jeg ville stemme rød igen, som jeg altid har gjort, nej den "røde" regering føre ikke en rød politik lige nu, men som jeg ser på det, så fører de en politik som desværre er nødvendig, pga en krise hvor at den gamle regering vedholdt skattelettelser selv om det slet ikke var økonomisk forsvarlig. Og desværre tror jeg på at de ryger ud fordi de prøver at få landet på ret kurs igen. faktum er jo at vi mangler penge, og ja forhunde det er surt for dem det går ud over, det vil det jo altid være, men som jeg ser det, så er det ikke kun den røde regerings skyld, skylden ligger lige så meget på den blå, som ikke har handlet i landets bedste hensigt, men skattelettelser så de rige kan blive rigere, og indførte loftet på børnepengene, de indførte forkortertet dagpenge periode, og betaling på hjælp til at få børn.
Nej jeg er rød og vil altid være det, jeg er for en for alle og alle for en.
Og tror desværre det må være tæske svært at skulle danne regering med sådan en om Margrethe Vestager, uden tvivl hun er dygtig, men hun fører bestemt ikke hvad jeg kalder en rød politik, og skulle få SF og De Radikale Venstre og Enhedslisten til at enes, det er jo en umulig opgave, så jeg er nok en af de få som synes Helle gør det skide godt i den situation som hun er i nu.
Anmeld