Hvem ville du stemme på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2013

Wimmie

Tranebaer skriver:

Jeg er nysgerrig! Hvem ville du stemme på, hvis der var folketingsvalg i morgen?

Og skriv gerne en begrundelse! 

Jeg har kun tilføjet partier i afstemningen, så hvis I stemmer personligt, så stem på det parti vedkommende er fra

Enhedslisten 

Som sidst.

Vores regering er slet ikke rød nok, så vil gerne trække den længere ud på venstrefløjen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2013

Wimmie

ESV skriver:

Jeg har stemt radikal venstre. Begge ender er for "ekstreme" til mig. I mine unge dage stemte jeg på Enhedslisten men jeg må indrømme at jeg i bund og grund syntes de er lige så latterlige som DF.

Forkert - INGEN er så latterlige som DF 

Anmeld

30. maj 2013

BellaCiinea

Tranebaer skriver:

Jeg er nysgerrig! Hvem ville du stemme på, hvis der var folketingsvalg i morgen?

Og skriv gerne en begrundelse! 

Jeg har kun tilføjet partier i afstemningen, så hvis I stemmer personligt, så stem på det parti vedkommende er fra

Ville ikke stemme på nogen som helst af dem!

De er allesammen lige inkompente.. Ikke værdige til at lede et land.. 

Anmeld

30. maj 2013

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Venstre

Anmeld

30. maj 2013

SjeBets

jeg ville stemme rød igen, som jeg altid har gjort, nej den "røde" regering føre ikke en rød politik lige nu, men som jeg ser på det, så fører de en politik som desværre er nødvendig, pga en krise hvor at den gamle regering vedholdt skattelettelser selv om det slet ikke var økonomisk forsvarlig.  Og desværre tror jeg på at de ryger ud fordi de prøver at få landet på ret kurs igen. faktum er jo at vi mangler penge, og ja forhunde det er surt for dem det går ud over, det vil det jo altid være, men som jeg ser det, så er det ikke kun den røde regerings skyld, skylden ligger lige så meget på den blå, som ikke har handlet i landets bedste hensigt, men skattelettelser så de rige kan blive rigere, og indførte loftet på børnepengene, de indførte forkortertet dagpenge periode, og betaling på hjælp til at få børn.  

Nej jeg er rød og vil altid være det, jeg er for en for alle og alle for en. 

Og tror desværre det må være tæske svært at skulle danne regering med sådan en om Margrethe Vestager, uden tvivl hun er dygtig, men hun fører bestemt ikke hvad jeg kalder en rød politik, og skulle få SF og De Radikale Venstre og Enhedslisten til at enes, det er jo en umulig opgave, så jeg er nok en af de få som synes Helle gør det skide godt i den situation som hun er i nu. 

Anmeld

30. maj 2013

Wimmie

IsabellaCiinea skriver:

Ville ikke stemme på nogen som helst af dem!

De er allesammen lige inkompente.. Ikke værdige til at lede et land.. 

Jeg er tilbøjelig til at give dig ret 

Anmeld

30. maj 2013

Loa

Forkert - INGEN er så latterlige som DF 

Sjovt der aldrig kan komme sådan en debat uden nogen liiiige benytter muligheden for at svine DF.... Accepter nu bare at alle ikke stemmer ens. Jeg ser heller ikke mit snit til at svine Enhedslisten selvom jeg sagtens kunne.....

Anmeld

30. maj 2013

Benjamins'mor

Enhedslisten.

Anmeld

30. maj 2013

Wimmie

Sjovt der aldrig kan komme sådan en debat uden nogen liiiige benytter muligheden for at svine DF.... Accepter nu bare at alle ikke stemmer ens. Jeg ser heller ikke mit snit til at svine Enhedslisten selvom jeg sagtens kunne.....

Jeg accepterer det skam og jeg sviner ikke dem der stemmer DF - jeg sviner bare partiet og benytter mig af ytringsfriheden som partiet nu engang elsker så højt og til enhver til går ind for at man benytter 

Måske skal folk acceptere andres holdninger imod visse partier og lade være med at være så nærtagende 

Anmeld

30. maj 2013

Muhmi

Enhedslisten ftw!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.