Wampires skriver:
lige præcis også noget i den retning jeg tænker på...
har også prøvet at tage billeder ind imellem når vi har fået større nye ting ind...
havde også overvejet at skulle tage billeder af ALLE DVD'erne osv måske jeg får det gjort når de nu alligevel skal pakkes ned til flytning 
Ja nemlig. Vil dog sige at med mindre I har MANGE dvd/cder, så er det ikke det politiet er mest interesseret i, da man ingen penge får for dvd/cder mere (vi fik 2 kr pr cd - fordi jeg er tidligere dj og havde rigtig mange), ellers er det smykker, designer ting og specielle ting som man gerne vil ha en chance for at få tilbage (unikke ting), og elektronik.
Jeg har været ude for indbrud i min afdøde farmors lejlighed, hvor jeg var værge, der havde vi en masse minde billeder hvor man tydeligt kunne se at "lige den vase", tv´et osv. var væk, Det hjalp rigtig meget og forsikringen var super hurtige på grund af de billeder.
Men vil sige at smykker er noget man SKAL ha billeder af lige meget hvad, for det er faktisk det der gør mest ondt at miste, og nemmest at finde igen på f.eks. dba.
Anmeld