Har du lavet liste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2013

-Sigrid-

Vi har en smule rosendahl, to computerer, vielsesringe, mobiler og meget få arvestykker...

Vi er studerende, og hvis nogle skulle være tossede nok til at ville bryde ind og stjæle fra os, så fortjener de næsten at få det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2013

IG

Wampires skriver:

uuhhh smykker...

se endnu en lille ting jeg ikke lige tænkte på da vi altid har vores ring på og jeg min halskæde... men alligevel surt hvis vi skulle miste det...

hvor meget er I forsikrede for og hvordan kom I frem til det beløb?

Det er rigtig surt!

Åh ha, det tør jeg ikke svare på, men vil skyde på 1,5... men det er et slag på tærsken.

Anmeld

28. maj 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Laulund87 skriver:

Vi havde en forsikringsmand ude som vurderede at det nok passede meget fint

okay anede jeg ikke man kunne få faktisk

hvad kostede det?

Var det i forbindelse med huskøb?

Anmeld

28. maj 2013

Kløver

Nej det har vi ikke, vi fik lavet en ca beregning, og satte den så højt, efter det, og fik hjælp af forsikringsmanden i form af hus så vi var dækket rigeligt ind, netop så man ikke skal opdatere hele tiden eller stå i problemer hvis man er underforsikret, hvilket også kan give en bøde.
Hvis huset brændte ville min liste jo nok forsvinde sammen med alt indboet alligevel

Anmeld

28. maj 2013

Benjamins'mor

Nej, det virker alt for uoverskueligt, altså så skulle jeg skrive alle dvd film osv ned, hvor meget bestik osv. Ej, det gider jeg altså ikke.

Anmeld

28. maj 2013

Wampires

Maja84 skriver:

Nej det har vi ikke, vi fik lavet en ca beregning, og satte den så højt, efter det, og fik hjælp af forsikringsmanden i form af hus så vi var dækket rigeligt ind, netop så man ikke skal opdatere hele tiden eller stå i problemer hvis man er underforsikret, hvilket også kan give en bøde.
Hvis huset brændte ville min liste jo nok forsvinde sammen med alt indboet alligevel

ikke hvis man lagrer den online som jeg havde tænkt mig

Anmeld

28. maj 2013

Laulund87

Wampires skriver:

okay anede jeg ikke man kunne få faktisk

hvad kostede det?

Var det i forbindelse med huskøb?

Et møde? Ingenting Vi har skiftet selskab nogle gange og man kan sagtens få dem ud så man kan snakke forsikringer.. Nej det var efter vi havde købt hus

Anmeld

28. maj 2013

Wampires

Benjamins'mor skriver:

Nej, det virker alt for uoverskueligt, altså så skulle jeg skrive alle dvd film osv ned, hvor meget bestik osv. Ej, det gider jeg altså ikke.

altså det jeg gør det er jeg skriver generelt film f.eks. og så gætter jeg lidt til hvor mange film vi har og hvad en gennemsnitspris ville være da nogen af dem er købt helt fra ny eller i speciel editiong og andre er købt på tilbud eller brugte...

Så det er jo op til en selv hvor detaljeret listen skal være

Anmeld

28. maj 2013

Wampires

Laulund87 skriver:

Et møde? Ingenting Vi har skiftet selskab nogle gange og man kan sagtens få dem ud så man kan snakke forsikringer.. Nej det var efter vi havde købt hus

ahhh men stadigvæk er det med hus

vi bor i lejlighed til leje i et alment boligselskab så tror ikke lige de gider "spilde" tid på os med et besøg på den måde

Anmeld

28. maj 2013

jydeinden

nej ingen lister her

mange af vores møbler er nogen der før eller siden skal kyles ud alligevel.

tilgengæld har vi snakket om at få taget billeder af de dvder, og andre værdi ting vi har i tilfælde af indbrud eller ildebrand (vi på i en taglejelighed)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.