Nummerplader

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Vi blev spurgt om vi ville have alm. eller EU plader.. 
Vi valgte EU plader HVIS vi nu skal en tur til udlandet..  så skal man ikke tænke over klistermærke osv 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2013

2babygirls

lollandpigen skriver:

Vi står og skal have nr plader til vores 2 bil.... Kæresten og jeg er meget uenige om hvilke plader der er "pænest" Mest nyttige.....

Jeg har ingen ide om hvilke plader folk vælger til deres bil....

Så en lidt sjov afstemning her......

Og har man 2 biler må man selvføgelig gerne svare 2 svar

Vi købte ny bil her i maj og blev spurgt hvad vi ville have. EU plader selvfølgelig 

Men det varer ikke længe så får man ikke det valg mere og dås er det kun eu plader der bliver sat på

Anmeld

29. maj 2013

Chris86

Vi har fået de alm på vores nye bil, efter eget ønske..

Anmeld

29. maj 2013

Dot D

LinLin skriver:

Grimt dk-mærke?? Min bil har bare et sølvfarvet "DK" - det havde den da jeg købte den... Man behøver jo ikke sætte det hvide klistermærke med kæmpebogstaver og måske et lille Dannebrog på

Det er faktisk, lige hvad man skal. Hvis du følger reglerne, så skal dit dk mærke være hvidt med sorte bogstaver på, og for at det ikke skal være helt løgn, så mener jeg faktisk også der er en regel med størrelsen på mærket. Nu ved jeg godt, at Wikipedia ikke er den mest troværdige altid, men her står det, både med farve og størrelse

http://da.wikipedia.org/wiki/Nationale_kendingsbogstaver_(biler)

Anmeld

29. maj 2013

LinLin

Dot D skriver:

Det er faktisk, lige hvad man skal. Hvis du følger reglerne, så skal dit dk mærke være hvidt med sorte bogstaver på, og for at det ikke skal være helt løgn, så mener jeg faktisk også der er en regel med størrelsen på mærket. Nu ved jeg godt, at Wikipedia ikke er den mest troværdige altid, men her står det, både med farve og størrelse

http://da.wikipedia.org/wiki/Nationale_kendingsbogstaver_(biler)

Må okay Vel ikke herhjemme?!?
Vi kører ikke til udlandet i min bil så har ikke sat mig ind i reglerne

Anmeld

29. maj 2013

Albertsen92

Vi har valgt eu plader til vores bil, de er flotteste, og gider ikke det grimme klistermærke

Anmeld

29. maj 2013

Dot D

LinLin skriver:

Må okay Vel ikke herhjemme?!?
Vi kører ikke til udlandet i min bil så har ikke sat mig ind i reglerne

Jeg ved selvfølgelig ikke om reglerne er lavet om, siden jeg tog kørekort, men dér er jeg ret sikker på, at jeg fik det at vide, at det gælder OGSÅ i Danmark... 

Der var også noget med det, da jeg tog traktorkørekort for endnu længere tid siden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.