Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi står og skal have nr plader til vores 2 bil.... Kæresten og jeg er meget uenige om hvilke plader der er "pænest" Mest nyttige.....
Jeg har ingen ide om hvilke plader folk vælger til deres bil....
Så en lidt sjov afstemning her......
Og har man 2 biler må man selvføgelig gerne svare 2 svar
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lollandpigen skriver: Vi står og skal have nr plader til vores 2 bil.... Kæresten og jeg er meget uenige om hvilke plader der er "pænest" Mest nyttige..... Jeg har ingen ide om hvilke plader folk vælger til deres bil.... Så en lidt sjov afstemning her...... Og har man 2 biler må man selvføgelig gerne svare 2 svar
Rockertand skriver: Vores bil er bestilt uden EU-plader, og hvis de havde sat dem på, så havde de fået at vide, at de kunne pille dem af med det samme!!
Vores bil er bestilt uden EU-plader, og hvis de havde sat dem på, så havde de fået at vide, at de kunne pille dem af med det samme!!
hvorfor
Kunne være lidt sjovt hvis folk skrev hvorfor de havde valgt som de har....
Jeg vil personligt helst have dem med Eu da man slipper for det grimme DK mærke i udlandet....
Aner ikke hvad vores har. Det er en metalplade med tal.....
Who Care
Vi valgte EU plader da vi købte vores bil, eller jeg valgte dem. Manden synes de er grimme Jeg synes de er smarte
Alm plader, da de sad på, da vi købte bilen...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128