Nummerplader

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2013

Pigent

lollandpigen skriver:

Vi står og skal have nr plader til vores 2 bil.... Kæresten og jeg er meget uenige om hvilke plader der er "pænest" Mest nyttige.....

Jeg har ingen ide om hvilke plader folk vælger til deres bil....

Så en lidt sjov afstemning her......

Og har man 2 biler må man selvføgelig gerne svare 2 svar

Jeg har Eu plads på min bil og jeg vidste ikke selv man kunne vælge den gang jeg købte den, men jeg er lideglad og der må godt være Eu plads på min. Min kæreste vil ikke have Eu plads på hans og det bestemmer han selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2013

LinLin

lollandpigen skriver:

Kunne være lidt sjovt hvis folk skrev hvorfor de havde valgt som de har....

Jeg vil personligt helst have dem med Eu da man slipper for det grimme DK mærke i udlandet....

Grimt dk-mærke?? Min bil har bare et sølvfarvet "DK" - det havde den da jeg købte den... Man behøver jo ikke sætte det hvide klistermærke med kæmpebogstaver og måske et lille Dannebrog på

Anmeld

28. maj 2013

Rockertand

Maja88 skriver:

hvorfor

Vi er EU-modstandere.

Anmeld

28. maj 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

har stemt sidste mulighed, men ville også selv vælge UDEN EUflaget på hvis vi skulle have nye plader på...

Næste bil håber jeg at have sparet sammen til at kunne få lavet pladerne med bestemte bogstaver og tal på

Anmeld

29. maj 2013

Moaar

lollandpigen skriver:

Vi står og skal have nr plader til vores 2 bil.... Kæresten og jeg er meget uenige om hvilke plader der er "pænest" Mest nyttige.....

Vi har lige købt ny bil og valgte EU-nummerplader, for at slippe for DK-mærket. Vi fik at vide, at stort set alle valgte EU-nummerplader.

Anmeld

29. maj 2013

LilleChelle

Da vi købte ny bil i September sidste år, valgte vi EU plader. Ganske enkelt fordi vi ikke vil have klistermærker på bilen af nogen art. 

Anmeld

29. maj 2013

Tranebaer

Vi har EU-plader. Købte bil for ca. 2 år siden. Vi bad om at få dem uden EU-mærket, men fik senere at vide, at det kunne vi altså ikke alligevel.

Anmeld

29. maj 2013

Louises

Begge vores biler har eu plader på. Fordi vi synes det er pænest og ikke gider have et dk klistermærke på bilerne

Anmeld

29. maj 2013

BetonSlotsPrinsesserne

lollandpigen skriver:

På trods af min bil er fra juli'08, har jeg fået de helt gamle hvide plader. En lille mdr efter jeg fik min bil, fik de hvide plader ny tal, og senere blev det også påført EU mærke..
Jeg vil egentlig gerne ha EU mærke, hvis jeg købte en ny bil. Hvorfor lade være ??

Anmeld

29. maj 2013

An&Jo

Vi har eu plader på, simpelthen fordi det er dem man automatisk får idag medmindre man direkte beder om de andre..

Derudover er de da også mest praktiske, skal man over grænsen behøver man ikke længere have et grimt klistermærke med DK til at sidde på sin bil for at vise hvor man kommer fra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.