Fortæl mig om leggings :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2013

Anonym trådstarter

Mathias Villads skriver:

Jeg går til daglig med leggins.. Og har altid bluser ned over numsen.... udover tunika, bruger jeg bluser som går ned over numsen... Det ser godt ud...

og så lige en ting ... Strømper til leggins er no go... Medmindre man tager lange støvler på til om vinteren.... Hvilket jeg altid går med om vinteren...

Bruger du så de korte eller de lange leggings?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2013

lycly

Anonym skriver:

TAK! Det var rigtig godt at se billeder af dem. Jeg kan godt se at der eer forskel. Men kommer ens ben ikke til se tykke ud i capri-leggings.

Er det helt no- GO at have de lange leggings på om sommeren til en sommerkjole?

Hvis man har bredde lægge så skal man nok undgå de helt korte leggings. Der findes også en længde mellem de to, de er gode om sommeren under en sommerkjole. HVIS du skal have helt lange leggings under en sommerkjole så bør de være af nylon og i en lys farve

Anmeld

28. maj 2013

Anonym trådstarter

LuLy skriver:

Hvis man har bredde lægge så skal man nok undgå de helt korte leggings. Der findes også en længde mellem de to, de er gode om sommeren under en sommerkjole. HVIS du skal have helt lange leggings under en sommerkjole så bør de være af nylon og i en lys farve

TAK 

Anmeld

28. maj 2013

Pigent

Jeg bruger altid bomuldsleggings og de er altid sort. Jeg har lange hvor jeg så taget par sorte strømper på til og korte hvor jeg ikke har strømper på. 

Jeg bruger lidt forskellig til en leggings, men jeg har altid en lang top inden under det jeg har på. Den hænger ikke ned til knæene, men dækker lige min bagdel. 
Om sommerne bruger jeg ofte en løs t-shirt og om når det er lidt koldere bruger jeg en løs trøje med langærmer.  Til de korte bruger jeg nogle gange en sommerkjole

Anmeld

28. maj 2013

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Anonym skriver:

Bruger du så de korte eller de lange leggings?

Bruger de lange og trækker dem op til midt på skindebenet.... 

Kan ikke lide de korte...

Anmeld

28. maj 2013

Anonym trådstarter

Mathias Villads skriver:

Bruger de lange og trækker dem op til midt på skindebenet.... 

Kan ikke lide de korte...

Det var selvfølgelig også en mulighed :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.