Jeg køber en del tøj over nettet og for nogle år siden var der en hjemmeside, der havde leggings til 10kr. Jeg tænkte at sådan nogle kunne jeg godt prøve at købe, og det gjorde jeg så. De har så ligget i min skuffe i et par år. Til jul i år fik jeg tøj af min kæreste. Blandet andet sådan nogle små 'korte kjoler' jeg tror det hedder Tunika, men er ikke sikker. Dem har jeg brug til bukser, men følt mig lidt klodset.
Så i går prøvede jeg min julegave sammen med de gamle leggings. Det er så første gang i mit liv jeg har prøvet at have leggings på. Jeg synes strømpebukser er så fantastisk, fordi der også er strømper i. Skide smart! mens der til leggings også skal findes nogle strømper frem der passer i farven.
Nå, men det føltes ret godt at have leggings på, og jeg blev fatksisk lidt vild med det, og overvejer at købe nogle flere, men jeg er helt på bar bund!!!
Hvad farve skal leggings være? Skal de helt være samme farve som tøjet? Skal de helst være mørkere eller lysere? Hvad med mønster er det Hot eller Not?
Det sæt jeg havde på i går var olivengrønne leggings og jordfarvet silke-tunika. Jeg synes selv at jeg havde meget grønne ben!!! Men jeg synes omvendt også at jordfarvet tunika til jordfarvet leggings måske bliver lidt for kedeligt. Men hvad siger I???
og hvad med sko? Jeg har ikke ballarina-sko, som jeg ellers har set mange har. Jeg har alm. flade sko (fra angulus) og flade sandaler. Mine sko er også jordfarvede/beige.
Hvis jeg nu skla ud og købe tunika, hvor lange skal de så være? og hvad er 'regler' (moden) med hensyn til leggings og kjoler?
Hvad bruger man leggings af bomuld til og hvad bruger man dem af nylonstrømper til?
Pyha...sikke en masse spørgsmål, men jeg starter nyt job om en måned. Jeg vil gerne være lidt smart, da jeg får en masse unge kollegaer (der hvor jeg er nu er gennemsnitalderen næsten 60år), men jeg aner ikke hvordan jeg skal klæde mig. (jeg er selv rundet de 40år, så jeg er ikke ung, men derfor kan jeg måske godt være lidt smart alligevel
)