wamse skriver:
Her er der også delebørn og både min eks og jeg har nye partnere, som deltager på LIGE fod med os i opdragelse og samvær med drengene. Hvis min eks er på kursus eller på anden måde ikke er hjemme, selvom han har drengene, ja så er det da en selvfølge for mig at hun tager sig af dem og omvendt her nede, der tager Martin sig da af drengene, hvis jeg fx er på job. Bonusforældrene deltager i både hente/bringe og alt andet, fordi de er en del af drengenes liv. drengene kalder ikke deres bonusforældre for far og mor, men for deres fornavne, ikke fordi de ikke må det, men sådan har det bare hele tiden været.
Hvilken psykisk sygdom har din eks´s nye kæreste?
Det lyder som om det fungere rigtig godt for jer.. rart at hører..

Jeg arbejder som privat dagplejemor, og der er altså børn, der indimellem kalder mig for mor.. Jeg gør et kæmpe nummer ud af, at jeg er DORTE.. man kan virkelig se smerten i forældrenes øjne, hvis de hører det.. også selv om forældrene siger, at det er en tillidsærklæring til mig mm.

min mening er:
om det så er mine egne børn(2 stk), bonus-børn (4stk) eller vores fælles barn (termin til aug) eller om det er "mine" dagpleje-børn.. ser jeg helst, at de kalder de voksne ved den betegnelse de har.. eller ved navn.. Men det er nok fordi, jeg selv har nogle følelser i klemme.
jeg ved ikke om det er rigtig eller forkert, men sådan føler jeg det..
Jeg har en veninde vis barn kalder de første 4-5 eks kærester for far. Og det kan jeg slet slet ikke forholde mig til !!!
Anmeld