hmmm altså umiddelbart vil jeg jo mene du skulle have at vide at det er hende der tager børnene nu, han er afsted og det kan jeg sådan set godt forstår du er sur over, men på den anden side havde det så ændret noget,
reelt kan han jo hente børnene og placere dem hvilket som helst sted han vil da man jo IKKE kan bestemme hvad, exén laver med børnene når han har dem. og så er det måske godt de så er hos en der holder af dem og som de kender,
det med mor.... er du sikker på det er hende der vil have dem til at sige det,
her i huset har det altid været frit hvad de vil kalde os, min bonusdreng kalder mig ved navn, men har da også sagt mor en gang imellem,
men min store dreng på syv, kalder da min nuværende mand for far og har gjort det i snart 5 år, og det har vi aldrig bedt ham om, han kalder og exéns kæreste(nu ekskæreste) for mor, selvom de kun var sammen i 1 år,
for mig er det lidt mere en kærligheds og tryghedserklæring, end det er noget andet, det viser for mig at de er trygge og har det godt med dem som er omkring dem.
og når man har dele børn ja så må man være parat til at dele...alt....
og jeg kan godt følge hende i at det er ligeså meget hendes som dine børn, for der var dælme ikke nogen der skulle krumme et hår på min bonusdreng, ham elsker jeg da ligeså højt som mine 2 andre børn, han bliver behandlet som de andre og ham ser jeg da som min egen,
jeg siger altid jeg har 3 børn, aldrig at jeg har 2 og et bonusbarn, det får de først at vide når vi kommer i snak,
jeg tror bare at du ligenu føler dig ramt på din moderlighed over at du ikke er den eneste som børnene ser som mor og det kan bestemt også være en stor kamel at sluge, men tænk over hvad der er bedst for børnene, det er trods alt kun et ord og børnene vil som de vokser op ikke være i tvivl om hvem der er den rigtige/bioligiske mor.
jeg kan så ikke helt se hvad det hele har at gøre med hun er psykisk syg, der er rigtig mange som er psykisk syge der lever et helt normalt liv, for mig at se har overstående intet at gøre med at hun er psykisk syg(hvilket jo kan være mange ting)
jeg håber at du tænker lidt over det hele, ellers må du jo tage en snak med dem og fortælle dem at du ikke bryder dig om at de kalder hende mor
Anmeld