Os der skal mødes den 19 juli

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2009

__

JustAnotherName skriver:

Jeg tænkte på, om der mon kommer lidt opfølgning på, hvad vi skal aftale denne dag.

Ida - > Du sender os vel lige en personlig hilsen med adressen ??

Hvad tid skal vi mødes ?? 
Og hvad skal vi medbringe ??
....noget kageværk eller noget? 

Jeg må desværre meddele, at jeg nok kommer uden Bianca, da hun er på ferie hos sin mormor. Så det bliver højst sandsynligt kun mig og Celina der kommer med. Lidt en skam, da det kunne være sjovt for Bianca at lege med Annika og tvillingerne - og også de andre skønne børn selvfølgelig - men lige de piger er jo nogenlunde jævnaldrende.

Det er også lidt uheldigt, at jeg har fødselsdag så tæt op til den weekend, og det passer selvfølgelig min familie bedst at fejre mig den samme søndag som vi skal mødes.
Så i virkeligheden havde lørdagen passet mig bedre at mødes med Jer - eller endnu bedre, weekenden før eller efter - Men jeg kan ikke huske hvor længe Chatarina var her i Jylland, for det var jo lidt for at det passede med hende og tvillingerne, at vi aftalte den 19'ende, var det ikke? Andre dage ville ikke kunne lade sig gøre? ....For så kunne jeg nemlig BÅDE holde fødselsdag OG have Bianca med, hvis det blev weekenden før eller efter.

Men altså, jeg finder jo nok også ud af at fejre fødselsdag på et andet tidspunkt, hvis det er. Jeg vil heller ikke til at lave en masse bøvl og besvær ved at ændre på aftalen vi har lavet, for vi jo er mange der skal kunne få det til at passe sammen, og så er det jo nok ikke så nemt at begynde at lave om på nu.

Jeg vil ihvertfald rigtig gerne mødes med Jer, og
jeg glæder mig meget til at se jer allesammen 

Kan  man mon nå at komme med? Har ikke lige været på en god uges tid, og så laver i alle mulige aftaler uden mig!!! :-)

Hvor er det lige det er henne?

Det er endnu ikke sikkert jeg kan komme med, for kan se min gemal har en aftale i kalenderen, så jeg skal lige finde ud af, hvad det er og om det vedrører mig. Men vil lige høre om det er muligt at nå at komme med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2009

Ida.

Chamira skriver:

Kan  man mon nå at komme med? Har ikke lige været på en god uges tid, og så laver i alle mulige aftaler uden mig!!! :-)

Hvor er det lige det er henne?

Det er endnu ikke sikkert jeg kan komme med, for kan se min gemal har en aftale i kalenderen, så jeg skal lige finde ud af, hvad det er og om det vedrører mig. Men vil lige høre om det er muligt at nå at komme med.

vi bliver 6 voksne og 9 børn - og vi vælter ikke i plads, men hvis folk er villige til at det bliver lidt mere klemt, så kan I godt komme med også...

Det er Skødstrup, der ligger mellem Randers og Århus - tættest Århus..

/Ida

Anmeld

18. juli 2009

JustAnotherName

idamaria83 skriver:

vi bliver 6 voksne og 9 børn - og vi vælter ikke i plads, men hvis folk er villige til at det bliver lidt mere klemt, så kan I godt komme med også...

/Ida

Pyt med at pladsen er lidt trang. Det gør ikke mig noget.
Men jeg bliver mere og mere i tvivl om, om jeg efterhånden mon har boller nok til os alle.... Og jeg når simpelthen ikke at bage flere! 

Så måske sidste ankomne kan medbringe et par ekstra boller, så der er nok ?!?

Jeg glæder mig til at se jer - ALLESAMMEN 

Anmeld

18. juli 2009

Vingummien

JustAnotherName skriver:

Pyt med at pladsen er lidt trang. Det gør ikke mig noget.
Men jeg bliver mere og mere i tvivl om, om jeg efterhånden mon har boller nok til os alle.... Og jeg når simpelthen ikke at bage flere! 

Så måske sidste ankomne kan medbringe et par ekstra boller, så der er nok ?!?

Jeg glæder mig til at se jer - ALLESAMMEN 

vi glæder os også rigti gmeget.

Hvis vi havde haft lidt flere penge ku vi godt ha taget nogle boller med, men er lidt trængt indtil mandag.

har fået købt øble juice og saft, er der nogle der ik kan lide det?
kan ik selv tåle appelsin så køber det som regl ik

Anmeld

18. juli 2009

__

idamaria83 skriver:

/Ida

Hej Ida,

Tusind tak for tilbuddet. Desværre må jeg melde pas. Min mand skal bruge bilen i morgen, så jeg kan ikke komme afsted  ville ellers gerne have mødt jer allesammen, men det må blive næste gang. Jeg har barsel indtil april 2010, så mon ikke jeg også kan lægge hus til engang

Håber I får en rigtig hyggelig dag.

Knus
Zenia

Anmeld

18. juli 2009

JustAnotherName

Jeg kører forbi et sted imorgen og køber lidt ekstra boller for at være på den sikre side. Det er jo også mig der har påtaget mig at medbringe boller ...så skal jeg også nok sørge for at der er nok. Det var mere hvis vi blev flere, og der var andre som ikke kom med noget, for jeg har ikke tiden til at bage flere inden imorgen. Men så køber jeg bare nogle 

Anmeld

18. juli 2009

Vingummien

JustAnotherName skriver:

Jeg kører forbi et sted imorgen og køber lidt ekstra boller for at være på den sikre side. Det er jo også mig der har påtaget mig at medbringe boller ...så skal jeg også nok sørge for at der er nok. Det var mere hvis vi blev flere, og der var andre som ikke kom med noget, for jeg har ikke tiden til at bage flere inden imorgen. Men så køber jeg bare nogle 

er da også fint med købeboller ved siden af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.