Os der skal mødes den 19 juli

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2009

Lilac

Hejsa :-)
Har ikke været herinde noget tid, men vil gerne tage smør og lidt ost og andet pålæg med :-)
Knus fra os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2009

JustAnotherName

xxx skriver:

Hejsa :-)
Har ikke været herinde noget tid, men vil gerne tage smør og lidt ost og andet pålæg med :-)
Knus fra os

Super duper 

Anmeld

15. juli 2009

Lilac

Har vi fastsat tidspunkt? Og hvad med adresse osv.?
Glæder mig :-)
Knus

Anmeld

15. juli 2009

JustAnotherName

xxx skriver:

Knus

Tidspunktet er 10:30
Adressen har Ida sendt i en personlig hilsen. Ellers så skriv lige til hende og gør opmærksom på at du mangler de oplysninger 

Vi glæder os rigtig meget til at se Jer.

Hilsen Katrine og Celina -
som efter vores baby-træf kører videre til Skanderborg og henter Bianca + fejrer min fødselsdag sammen med pigernes mormor og oldeforældre 

Anmeld

15. juli 2009

Ida.

xxx skriver:

Knus

Hej Iben,

Der skulle være sendt en PB til dig - sig lige til, hvis ikke du har fået den, så sender jeg den da bare lige igen

/Ida

Anmeld

15. juli 2009

Sabina & Simone

Synes simpelthen det er total snyd... Ville også være med til at mødes...   Men skal desværre til barnedåb ellers havde jeg hoppet med på vognen hvis der havde været plads til to mere...

Anmeld

15. juli 2009

Ida.

Anna-jonas skriver:

Altså.....................Ida, Anna og jeg vil meget gerne komme. Vi er hjemme på orlov fra hospitalet, men regner bestemt med at vi er friske til d. 19 juli. Har jo glædet mig helt enormt til at møde jer....................så det skal der holdes fast i. Ida er færdig med sin penicillinkur...............og er ikke i fare med hensyn til meningitis'en mere. Nu er der bare nogle andre ting, der driller..............som jeg kan fortælle om, den søndag.

Vi kan tage lidt frugt med???

Knus Mette

Det er jeg da bare superglad for at høre!! Godt at min navnesøster er ovenpå igen  glæder mig til at møde jer!!

Anmeld

15. juli 2009

Ida.

Og hermed en opsamling:

annajonas (Mette, Anna og Ida) - sørger for frugt (melon, nektariner, bananer, evt)
chatarina (Chatarina, Victoria og Emma-Sophie) -
justanothername (Katrine og Celina) - sørger for grovboller
xxx (Iben og xxx) - sørger for smør/pålæg
suanne85 (Susanne og Emil) - sørger for juice og saft
idamaria83 (Ida, Annika og Lina) - sørger for kage, kaffe og the

Så vidt jeg kan se, har Chatarina ikke meldt sig på noget - men synes nu sagtens hun kan slippe - de kommer så langvejs fra

Jeg glæder mig til at se jer alle på søndag - vi vælter ikke i plads, men hvor der er hjerterum  det skal i hvert fald nok blive hyggeligt, det er jeg sikker på

/Ida

Anmeld

16. juli 2009

JustAnotherName

Og hermed en opsamling:

annajonas (Mette, Anna og Ida) - sørger for frugt (melon, nektariner, bananer, evt)
chatarina (Chatarina, Victoria og Emma-Sophie) -
justanothername (Katrine og Celina) - sørger for grovboller
xxx (Iben og xxx) - sørger for smør/pålæg
suanne85 (Susanne og Emil) - sørger for juice og saft
idamaria83 (Ida, Annika og Lina) - sørger for kage, kaffe og the

Så vidt jeg kan se, har Chatarina ikke meldt sig på noget - men synes nu sagtens hun kan slippe - de kommer så langvejs fra

Jeg glæder mig til at se jer alle på søndag - vi vælter ikke i plads, men hvor der er hjerterum  det skal i hvert fald nok blive hyggeligt, det er jeg sikker på

/Ida

.........I mangel på kloge ord,
så får I lige en masse begejstrede smileys, fordi jeg synes det lyder super

Anmeld

16. juli 2009

JustAnotherName

Synes simpelthen det er total snyd... Ville også være med til at mødes...   Men skal desværre til barnedåb ellers havde jeg hoppet med på vognen hvis der havde været plads til to mere...

Du skulle være så velkommen ....er jeg da ret sikker på.
Men måske en anden god gang !?! 
Jeg håber ihvertfald på en revanche, hvor jeg også kan have Bianca med ...for jeg har svært ved at tro, at det kan blive så dårlig en oplevelse, at det ikke er værd at gentage en anden god gang 

....Men ihvertfald rigtig god barnedåb på søndag   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.