Os der skal mødes den 19 juli

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.332 visninger
46 svar
0 synes godt om
5. juli 2009

JustAnotherName

Jeg tænkte på, om der mon kommer lidt opfølgning på, hvad vi skal aftale denne dag.

Ida - > Du sender os vel lige en personlig hilsen med adressen ??

Hvad tid skal vi mødes ?? 
Og hvad skal vi medbringe ??
....noget kageværk eller noget? 

Jeg må desværre meddele, at jeg nok kommer uden Bianca, da hun er på ferie hos sin mormor. Så det bliver højst sandsynligt kun mig og Celina der kommer med. Lidt en skam, da det kunne være sjovt for Bianca at lege med Annika og tvillingerne - og også de andre skønne børn selvfølgelig - men lige de piger er jo nogenlunde jævnaldrende.

Det er også lidt uheldigt, at jeg har fødselsdag så tæt op til den weekend, og det passer selvfølgelig min familie bedst at fejre mig den samme søndag som vi skal mødes.
Så i virkeligheden havde lørdagen passet mig bedre at mødes med Jer - eller endnu bedre, weekenden før eller efter - Men jeg kan ikke huske hvor længe Chatarina var her i Jylland, for det var jo lidt for at det passede med hende og tvillingerne, at vi aftalte den 19'ende, var det ikke? Andre dage ville ikke kunne lade sig gøre? ....For så kunne jeg nemlig BÅDE holde fødselsdag OG have Bianca med, hvis det blev weekenden før eller efter.

Men altså, jeg finder jo nok også ud af at fejre fødselsdag på et andet tidspunkt, hvis det er. Jeg vil heller ikke til at lave en masse bøvl og besvær ved at ændre på aftalen vi har lavet, for vi jo er mange der skal kunne få det til at passe sammen, og så er det jo nok ikke så nemt at begynde at lave om på nu.

Jeg vil ihvertfald rigtig gerne mødes med Jer, og
jeg glæder mig meget til at se jer allesammen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2009

JustAnotherName

Det var sørmer ikke meget respons    .................

Pyt med min lange smøre om, om andre dage kunne være mulige.
Det bliver bare for bøvlet! 

Anmeld

5. juli 2009

Ida.

JustAnotherName skriver:

Jeg tænkte på, om der mon kommer lidt opfølgning på, hvad vi skal aftale denne dag.

Ida - > Du sender os vel lige en personlig hilsen med adressen ??

Hvad tid skal vi mødes ?? 
Og hvad skal vi medbringe ??
....noget kageværk eller noget? 

Jeg må desværre meddele, at jeg nok kommer uden Bianca, da hun er på ferie hos sin mormor. Så det bliver højst sandsynligt kun mig og Celina der kommer med. Lidt en skam, da det kunne være sjovt for Bianca at lege med Annika og tvillingerne - og også de andre skønne børn selvfølgelig - men lige de piger er jo nogenlunde jævnaldrende.

Det er også lidt uheldigt, at jeg har fødselsdag så tæt op til den weekend, og det passer selvfølgelig min familie bedst at fejre mig den samme søndag som vi skal mødes.
Så i virkeligheden havde lørdagen passet mig bedre at mødes med Jer - eller endnu bedre, weekenden før eller efter - Men jeg kan ikke huske hvor længe Chatarina var her i Jylland, for det var jo lidt for at det passede med hende og tvillingerne, at vi aftalte den 19'ende, var det ikke? Andre dage ville ikke kunne lade sig gøre? ....For så kunne jeg nemlig BÅDE holde fødselsdag OG have Bianca med, hvis det blev weekenden før eller efter.

Men altså, jeg finder jo nok også ud af at fejre fødselsdag på et andet tidspunkt, hvis det er. Jeg vil heller ikke til at lave en masse bøvl og besvær ved at ændre på aftalen vi har lavet, for vi jo er mange der skal kunne få det til at passe sammen, og så er det jo nok ikke så nemt at begynde at lave om på nu.

Jeg vil ihvertfald rigtig gerne mødes med Jer, og
jeg glæder mig meget til at se jer allesammen 

Har tænkt på, at jeg ville have skrevet et indlæg - men som I kan se i mit indlæg/dagbog, så har der været nok at se til på det seneste  

Mht  så tænker jeg, at omkring kl. 11 måske ville være et godt tidspunkt - eller kl. 13-14-stykker...altså enten FØR eller EFTER middagsluren (hvis det bliver før tvivler jeg nu på, at jeg kan få Annika til at sove) - hvad siger I andre, hvordan passer det bedst med jeres ungers rytmer?

Mht datoen, så kan det godt flyttes for min skyld - det er nok mest Chatarina det afhænger af, da hun kommer så langvejs fra og kun er her begrænset tid  vil super-gerne møde Bianca!! Men der er jo intet, der forhindrer os i at mødes en gang til

Hvad skal I medbringe? Personligt vil jeg gerne bage en kage  påtænker at kaste mig ud i lidt af et projekt - vi må se om det lykkes, ellers bliver det bare en almindelig bradepandekage  ellers afhænger det jo noget af tidspunktet, hvad vi skal finde ud af med mad...så lad os fastsætte det først

Og ja, jeg skal nok lige sende en personlig besked til jer alle med min adresse, tlf.nr. etc..

Knus

Anmeld

5. juli 2009

Ida.

JustAnotherName skriver:

Det var sørmer ikke meget respons    .................

Pyt med min lange smøre om, om andre dage kunne være mulige.
Det bliver bare for bøvlet! 

hehe jeg har været ved at skrive, da du skrev det her  mon ikke der kommer noget mere respons efterhånden som ungerne sover rundt omkring i de små hjem

Anmeld

5. juli 2009

Lilac

Jeg har virkelig meget om ørerne lige nu, og havde faktisk fuldstændig svedt det ud. Den søndag passer mig bedst, og ville være ked af hvis det blev rykket. Kl. 10 ville nok passe os bedst, eller kl. 12, men ved ikke med jer andre... Jeg kan godt tage noget med, men helst noget let, som ikke kræver for meget forberedelse...
Knus herfra

Anmeld

6. juli 2009

ChatH

Hej igen

jamen jeg er i jylland fra på lørdag til søndag i uge 29. uge 30 er vi i lalandia så det smutter jeg nok ikke lige fra vi skla være i vejle her når vi starter ferien..

det kan nok sagtens blive lørdag for min skyld, skal bare lige tjekke at manden ikke har lavet aftaler

mht. tid så sover vores ikke så tit mere til middag når vi har fri, så det er op til jeg andre

knus

ps. evt lav et indlæg på navlestreng vi er mange derinde stadig

Anmeld

6. juli 2009

ChatH

ALtså for min skyld kan det godt blive nu på søndag tror jeg, vi er godt nok lige kommet til det mørke men kan jo evt køre fra vejle og til jer

Men lad mig lige høre om i andre kan

knus

Anmeld

6. juli 2009

ChatH

nu på søndag er fin for mig, det tager kun 58 min fra vejle af det er til at overkomme

så kan manden få lov at ose i randers

Anmeld

6. juli 2009

Vingummien

Chatarina skriver:

nu på søndag er fin for mig, det tager kun 58 min fra vejle af det er til at overkomme

så kan manden få lov at ose i randers

wow der bliver godt nok rodet lidt rundt syntes jeg

Jeg holder stadig på den søndag, da det er det jeg har planlagt efter

Anmeld

6. juli 2009

ChatH

Okay men ville bare være super at møde bianca og anika for mine tøser, de er jo alle rigtig store nu

Men ellers kan vi da bare mødes nu på søndag dem der kan også??? det ville være fint for mig

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.