Os der skal mødes den 19 juli

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2009

Ida.

suanne85 skriver:

Jeg kan godt tage noget juice el saft med, hva vil i helst have?

Super  for mig og Annika er det underordnet., hvad det bliver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2009

Vingummien

idamaria83 skriver:

Super  for mig og Annika er det underordnet., hvad det bliver

Oki men er juice så ik nemmest. Det er jo bare lige at hælde op. Så skal vi ik til at stå og blande osv, er jo også forskelligt hvor stærk folk vil have saften

Anmeld

8. juli 2009

Bondepigen

idamaria83 skriver:

Vi holder fast i d. 19. juli - for nu har vi nemlig også lavet planer for den kommende weekend  

Så nu skærer jeg igennem og siger, at vi mødes hos mig d. 19. juli kl. 10.30.

Jeg sørger for, at der er kage - derudover vil det måske være oplagt med nogle grovboller, pålæg og frugt - derudover noget juice/saft. Jeg sørger for kaffe/the og postevand ad libitum

grinbidderen (Gitte og Valdemar) - måske - finder I lige ud af om I kommer?
annajonas (Mette, Anna og Ida) - kommer jo nok ikke, har lige erfaret, at lille Ida er indlagt med meningitis
chatarina (Chatarina, Victoria og Emma-Sophie)
justanothername (Katrine og Celina)
xxx (Iben og xxx)
suanne85 (Susanne og Emil)
idamaria83 (Ida, Annika og Lina) - sørger for kage, kaffe og the

I andre - kan I ikke skrive på, hvad I helst vil medbringe? 

/Ida

Jeg skal jo godt nok ikke med, men jeg blev så forskrækket, da jeg læste at Anne-Jonas's lille Ida har meningitis. Det er jo forfærdeligt.

Vil bare sige til hende, at der er en lille dreng i vores familie på nu 7 år. Han havde det osse da han var ½ år gammel. Han kom sig uden mén. Og en lille pige i familien fik det lige efter hendes anden vaccination, men der var det heldigvis en meget mild form. Håber virkelig, at din lille skønne Ida snart bliver helt frisk igen!!!

Tænker på jer

Anmeld

8. juli 2009

JustAnotherName

idamaria83 skriver:

Vi holder fast i d. 19. juli - for nu har vi nemlig også lavet planer for den kommende weekend  

Så nu skærer jeg igennem og siger, at vi mødes hos mig d. 19. juli kl. 10.30.

Jeg sørger for, at der er kage - derudover vil det måske være oplagt med nogle grovboller, pålæg og frugt - derudover noget juice/saft. Jeg sørger for kaffe/the og postevand ad libitum

grinbidderen (Gitte og Valdemar) - måske - finder I lige ud af om I kommer?
annajonas (Mette, Anna og Ida) - kommer jo nok ikke, har lige erfaret, at lille Ida er indlagt med meningitis
justanothername (Katrine og Celina)
xxx (Iben og xxx)
suanne85 (Susanne og Emil)

I andre - kan I ikke skrive på, hvad I helst vil medbringe? 

/Ida

justanothername (Katrine og Celina) - sørger for frugt (æbler, banan og melon) - ER DER ANDRE ØNSKER ???

xxx (Iben og xxx)

suanne85 (Susanne og Emil) - sørger for juice og saft

Anmeld

8. juli 2009

Vingummien

JustAnotherName skriver:

justanothername (Katrine og Celina) - sørger for frugt (æbler, banan og melon) - ER DER ANDRE ØNSKER ???

xxx (Iben og xxx)

suanne85 (Susanne og Emil) - sørger for juice og saft

Uhm ferskner msåek el nektariner el hva de hedder. Dem uden pels

Anmeld

10. juli 2009

JustAnotherName

Efter et kig i min fryser har jeg opdaget en pose med mine hjemmebagte grovboller.
Ville det ikke måske være smartere at jeg medbringer dem i stedet for frugt ??
....Tænkte at Iben/xxx jo efterlyste at det gerne måtte være nemt og overkommeligt, og Chatarina kommer jo langvejs, og skulle om NOGEN gerne have det lidt nemt. Så måske Iben f.eks kunne tage en pakke smør og en smørost (eller lignende) med til bollerne, og Chatarina hellere ville medbringe lidt frugt - eller omvendt, det finder I selv ud af!

Bare en ide.....?!?!?!?  

Anmeld

11. juli 2009

anna-jonas

Altså.....................Ida, Anna og jeg vil meget gerne komme. Vi er hjemme på orlov fra hospitalet, men regner bestemt med at vi er friske til d. 19 juli. Har jo glædet mig helt enormt til at møde jer....................så det skal der holdes fast i. Ida er færdig med sin penicillinkur...............og er ikke i fare med hensyn til meningitis'en mere. Nu er der bare nogle andre ting, der driller..............som jeg kan fortælle om, den søndag.

Vi kan tage lidt frugt med???

Knus Mette

Anmeld

11. juli 2009

anna-jonas

Eller boller og smør.........??

Anmeld

11. juli 2009

Vingummien

Anna-jonas skriver:

Altså.....................Ida, Anna og jeg vil meget gerne komme. Vi er hjemme på orlov fra hospitalet, men regner bestemt med at vi er friske til d. 19 juli. Har jo glædet mig helt enormt til at møde jer....................så det skal der holdes fast i. Ida er færdig med sin penicillinkur...............og er ikke i fare med hensyn til meningitis'en mere. Nu er der bare nogle andre ting, der driller..............som jeg kan fortælle om, den søndag.

Knus Mette

Dejligt, glæder mig til at se jer

Anmeld

11. juli 2009

JustAnotherName

Anna-jonas skriver:

Knus Mette

Hej Mette.

Hvor glædeligt at det går meget bedre med Ida, og at I stadig har tænkt Jer at komme med. Det glæder os alle at høre, er jeg sikker på.
Jeg ser meget frem til at se Jer allesammen.
Hvis du vil medbringe frugt er det ganske fint. Jeg har nemlig nogle grove boller, som jeg godt vil tage med 

Knus fra Katrine (som desværre var for langsomt ude af starthullerne til at være med i en buket til dig - det beklager jeg! ...men sendte i stedet en tanke)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.