Hvor lang tid tog det dig at blive gravid?(afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2013

Hullabullabulla

Miss BananaHammock skriver:

Her tog det 4 år fra vi startede og til jeg fødte. Vi endte med at blive gravide ved hjælp af reagensglas. Vi fejler ingenting. (ihvertfald ikke noget man ved noget om med videnskaben endnu )

Kan se der er nogen der skriver at man kan få hjælp efter 1 år - hvilket jeg dog har erfaret først er efter 2 år. Især hvis man er ung og der ikke burde være noget galt.

Kan godt huske hvor hårdt det var og hvor skuffet man blev hver eneste måned Håber I snart står med 2 streger.

Afhænger af ens læge - vi var så heldige at få henvisning efter 12 måneder uden problemer - men desværre er alle ikke ligeså heldige :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2013

Tulipan

Tak for alle de dejlige svar det lyder til det oftest tager jer et par måneder eller flere år. Håber jeg ka ryge i den første kategori. 

Vi må i gang med en masede ægløsningstests og hvis det ikke giver gevinst så må jeg jo ha fat i en læge. 

Synes det er skønt så mange af jer er blevet gravide hurtigt, jeg må bare stresse lidt mindre og sexe lidt mere så

og hvis jeg er så uheldig at skulle have hjælp, så lyder det da også til det kan lade sig gøre for de fleste af jer

Tak fordi I lige gjorde jeg lidt bedre kan overskue at starte en ny uge i morgen!

Anmeld

26. maj 2013

Lauras mor

Anonym23 skriver:

Hej dejlige damer og piger

Jeg bruger meget tid på at spekulere over om der måske er noget galt siden jeg ikke er blevet blivende gravid endnu. (synes 7 mdr er lang tid når man kun er 23)

Vil derfor høre hvor længe det tog jer andre

Hvis I har været gravide flere gange må I meget gerne stemme på flere

Hvis I har fået en grund til det tog lang tid må I også gerne skrive hvorfor?

Der er ikke kommet alle svarmuligheder med. Hvis det er over 2 år eller I endnu ikke er gravide så stem blankt

Blev gravid den første måned vi prøvede, og det kom som en STOR overraskelse, for forventede det ihvertfald ville tage nogle måneder

Anmeld

27. maj 2013

TbCp

Første gang smed jeg p-pillerne, fik mens og blev så gravid.
Anden gang gik der lige en måned mere inden jeg var gravid.

Så for mig gik det stærlt begge gange.

Anmeld

27. maj 2013

Isabella_mor

Jeg var allerede gravid (uden jeg vidste det) da vi planlagde vi skulle prøve at blive det, så det var meget nemt  

Anmeld

27. maj 2013

MariaKyedDK

Anonym23 skriver:

Hej dejlige damer og piger

Jeg bruger meget tid på at spekulere over om der måske er noget galt siden jeg ikke er blevet blivende gravid endnu. (synes 7 mdr er lang tid når man kun er 23)

Vil derfor høre hvor længe det tog jer andre

Hvis I har været gravide flere gange må I meget gerne stemme på flere

Hvis I har fået en grund til det tog lang tid må I også gerne skrive hvorfor?

Der er ikke kommet alle svarmuligheder med. Hvis det er over 2 år eller I endnu ikke er gravide så stem blankt

1. graviditet var jeg 19 og blev gravid med det samme, nåede ikke at få mens..

2. graviditet, tog det år. og er idag uge 27+5

7 måneder er meget kort tid, men kan godt forstå din frustration...

Anmeld

27. maj 2013

Hailiesmom11

CroQuis skriver:

Hmm.. Nu spørger jeg måske dumt  

Men hvordan kan det IKKE være planlagt, og samtidig tage 5 mdr  

Nej det er ikke et dumt spørgsmål..
5 mdr er fra vi begyndte at komme sammen og vi brugte ikke beskyttelse så derfor ved vi det, vores datter var ikke planlagt men heller ikke et uheld

Anmeld

27. maj 2013

CroQuis

Hailiesmom11 skriver:

Nej det er ikke et dumt spørgsmål..
5 mdr er fra vi begyndte at komme sammen og vi brugte ikke beskyttelse så derfor ved vi det, vores datter var ikke planlagt men heller ikke et uheld

Ahh på den måde 

Anmeld

27. maj 2013

Silas&Mille

Første gang tog det 2 år og 3 måneder.

Jeg blev gravid som 26 årig, så synes også det var MEGET lang tid. Men det lykkedes faktisk først da vi lagde det hele på hylden

Anden gang var ikke helt planlagt. Vi vidste vi ville have en mere, men hun kom bare et år for tidligt  
Der er 13 måneder imellem vores søn og datter

Anmeld

27. maj 2013

Tulipan

TbCp skriver:

Første gang smed jeg p-pillerne, fik mens og blev så gravid.
Anden gang gik der lige en måned mere inden jeg var gravid.

Så for mig gik det stærlt begge gange.

Dejlig hurtigt du er heldig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.