Hvor lang tid tog det dig at blive gravid?(afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2013

Håber

22år vi har prøvet 3 år og stadig ikke gravid ( vi fejler ikke noget ) så ved ikke hvorfor jeg ikke er blevet gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2013

Tulipan

Håber skriver:

22år vi har prøvet 3 år og stadig ikke gravid ( vi fejler ikke noget ) så ved ikke hvorfor jeg ikke er blevet gravid

Øv øv:/ I er ikke i behandling så?

Anmeld

26. maj 2013

Papillon

Anonym23 skriver:

Hej dejlige damer og piger

Jeg bruger meget tid på at spekulere over om der måske er noget galt siden jeg ikke er blevet blivende gravid endnu. (synes 7 mdr er lang tid når man kun er 23)

Vil derfor høre hvor længe det tog jer andre

Hvis I har været gravide flere gange må I meget gerne stemme på flere

Hvis I har fået en grund til det tog lang tid må I også gerne skrive hvorfor?

Der er ikke kommet alle svarmuligheder med. Hvis det er over 2 år eller I endnu ikke er gravide så stem blankt

Jeg kan desværre ikke stemme, da jeg ikke har været gravid. Men jeg har tanker i præcis samme retning som dig i forhold til min egen situation

Vi er 21 år og har forsøgt i et halvt år på fredag (+2 måneder, hvor vi ikke prøvede, men heller ikke beskyttede os). Det sætter mange tanker igang, og jeg er ved at miste modet, hvilket er meget for tidligt, synes jeg nok.

Anmeld

26. maj 2013

Malene84

Blev gravid i første forsøg som 24årig - og det var tvillinger  Er spændt på om det går så hurtigt næste gang

Anmeld

26. maj 2013

Juliekp

Jeg bruger meget tid på at spekulere over om der måske er noget galt siden jeg ikke er blevet blivende gravid endnu. (synes 7 mdr er lang tid når man kun er 23)

Der er ikke kommet alle svarmuligheder med. Hvis det er over 2 år eller I endnu ikke er gravide så stem blankt

Jeg var 17 (næsten 18) min kæreste var 26, og jeg havde sidste mens dag d. 16/4-12 og blev gravid d. 30/04-12, så her tog det ikke mere end en uge. Testede dog først positivt da jeg var 5+. 

Anmeld

26. maj 2013

De3Guldklumper

Vi startede da vi begge var 23 og det tog 7 mdr inden der var gevinst.

Anmeld

26. maj 2013

Victoria2013

Her tog det ca. 5 mdr fra jeg smed p-pillerne til jeg blev gravid - jeg var 30 år og er nu 31 med 25 dage til termin

Anmeld

26. maj 2013

Pige2009

Jeg fik en Kinderüberraschung 

Anmeld

26. maj 2013

esioul

Anonym23 skriver:

øv:/ har du fået svar på hvorfor det tog så lang tid?

Det er uforklarligt. Godt man kan få hjælp

Anmeld

26. maj 2013

Clisolka

Med min datter for 3 år siden tog det ca. 1 år i det hele. Jeg smed p-pillerne i marts 09 og blev gravid efter 3 mrd. Det endte i en MA - men 6. mrd. efter var vi tilbage med en sprællende Isabella i min mave 

Ved denne graviditet smed jeg p-pillerne i august og stod med 2 positive streger et par dage efter nytårsaften, så godt 4 mrd. tog det denne gang 

Hov, jeg fylder 35 14 dage før min termin i år - og kæresten fylder  32 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.