Hvor lang tid tog det dig at blive gravid?(afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2013

Hullabullabulla

Anonym23 skriver:

Hej dejlige damer og piger

Jeg bruger meget tid på at spekulere over om der måske er noget galt siden jeg ikke er blevet blivende gravid endnu. (synes 7 mdr er lang tid når man kun er 23)

Vil derfor høre hvor længe det tog jer andre

Hvis I har været gravide flere gange må I meget gerne stemme på flere

Hvis I har fået en grund til det tog lang tid må I også gerne skrive hvorfor?

Der er ikke kommet alle svarmuligheder med. Hvis det er over 2 år eller I endnu ikke er gravide så stem blankt

Næsten 2 år inkl fertilitetsbehandling.. Husk at det er normalt at det kan tage op til 1 år - derefter kan man reagere..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2013

Tulipan

Kitkat92 skriver:

Jeg kan desværre ikke stemme, da jeg ikke har været gravid. Men jeg har tanker i præcis samme retning som dig i forhold til min egen situation

Vi er 21 år og har forsøgt i et halvt år på fredag (+2 måneder, hvor vi ikke prøvede, men heller ikke beskyttede os). Det sætter mange tanker igang, og jeg er ved at miste modet, hvilket er meget for tidligt, synes jeg nok.

der skulle have været en til over 2 år og ikke gravid endnu, ved ikke hvad jeg gjorde forkert. 

Det er ret frustrerende ja, og man forstår ikke hvorfor:/ håber på bedre held til os begge, vi burde jo være unge nok til at det ikke skulle være et problem...

Anmeld

26. maj 2013

Tulipan

Baagøe skriver:

Jeg fik en Kinderüberraschung 

Så det var ikke planlagt?

Anmeld

26. maj 2013

Tulipan

Britt88 skriver:

Næsten 2 år inkl fertilitetsbehandling.. Husk at det er normalt at det kan tage op til 1 år - derefter kan man reagere..

Det var da også lang tid, ka se du ikke er meget ældre end mig? hvor lang tid prøvede I inden I søgte hjælp?

Anmeld

26. maj 2013

mommy1991

Anonym23 skriver:

Jeg bruger meget tid på at spekulere over om der måske er noget galt siden jeg ikke er blevet blivende gravid endnu. (synes 7 mdr er lang tid når man kun er 23)

Der er ikke kommet alle svarmuligheder med. Hvis det er over 2 år eller I endnu ikke er gravide så stem blankt

Jeg blev gravid i første forsøg

Held og lykke med det!  for at det snart bliver din tur!

Anmeld

26. maj 2013

Trekløver(:

Anonym23 skriver:

Jeg er 22 og min kæreste 23, og her tog det 3 måneder, og jeg var havde ikke taget p-piller et år forinden vi prøvede, så de var i hvert fald ude af kroppen. 

Anmeld

26. maj 2013

Hailiesmom11

Første gang var det ikke planlagt var 21 og manden 28 og der tog det 5 mdr
Her anden gang smed jeg pillerne i august og stod med en positiv test 15 januar så ca 4 mdr anden gang og jeg er nu 24 og manden 30

Anmeld

26. maj 2013

simone_jacobsen

Anonym23 skriver:

Jeg har læst rigtig meget om hvornår det er mest 'almindeligt' at blive gravid, og størstedelen bliver gravid mellem 6-12 måneder så rolig

Ved godt selv hvor frustrerende det kan være, men her lykkedes det da der ikke blev fokuseret på det!

Anmeld

26. maj 2013

CroQuis

Tog os knap to år. Vi startede da jeg var 23 år, og jeg når at fylde 26 år inden jeg (forhåbentlig) skal føde. 

Jeg smed pillerne i februar 2011, og startede PB i juni 2011. 

Startede barnløshedsbehandling i oktober 2012.

Vi stod med vores første positive test i november 2012  (desværre en graviditet udenfor livmoderen).

Har lige fået en positiv graviditetstest igen her i maj 2013 - så håber vi på den er der denne gang 

Det kan godt være at 7 mdr er lang tid, men man kan desværre først søge hjælp når man har prøvet et år.

Og det KAN jo være at der er noget galt med den ene af jer. 75% af alle danske mænd har nedsat sædkvalitet. 

Anmeld

26. maj 2013

CroQuis

Hailiesmom11 skriver:

Første gang var det ikke planlagt var 21 og manden 28 og der tog det 5 mdr
Her anden gang smed jeg pillerne i august og stod med en positiv test 15 januar så ca 4 mdr anden gang og jeg er nu 24 og manden 30

Hmm.. Nu spørger jeg måske dumt  

Men hvordan kan det IKKE være planlagt, og samtidig tage 5 mdr  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.