Hvor lang tid tog det dig at blive gravid?(afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2013

Troldemommi

første gang var jeg 31 der tog det 4 måneder men der holdt jeg ikke øje med min cyklus og ægløsning det var bare når vi havde lyst anden gang blev jeg gravid 14 dage efter jeg havde taget den sidste p-pille det var timet og tilrettelagt jeg ville bare hurtigt blive gravid

Monica 26+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2013

Christabelle

4 måneder

Anmeld

26. maj 2013

Fenja09

Hej dejlige damer og piger

Jeg bruger meget tid på at spekulere over om der måske er noget galt siden jeg ikke er blevet blivende gravid endnu. (synes 7 mdr er lang tid når man kun er 23)

Vil derfor høre hvor længe det tog jer andre

Hvis I har været gravide flere gange må I meget gerne stemme på flere

Hvis I har fået en grund til det tog lang tid må I også gerne skrive hvorfor?

Der er ikke kommet alle svarmuligheder med. Hvis det er over 2 år eller I endnu ikke er gravide så stem blankt

Jeg var 28 år da jeg blev gravid, fødte vores datter da jeg var 29 år og det tog os 3 år fra jeg smed p-pillerne. Synes slet ikke at 7 måneder er længe, heller ikke selvom du kun er 23 år. Nogle bliver gravide så snart de tænker på en tissemand og andre tager lidt længere tid - og nogen helt 3. skal have hjælp. Men jeg tror da bare at i skal se tiden an og så bliver der gevinst en dag når i mindst venter det

/Fenja

Anmeld

26. maj 2013

Rødhætte

Anonym23 skriver:

Jeg bruger meget tid på at spekulere over om der måske er noget galt siden jeg ikke er blevet blivende gravid endnu. (synes 7 mdr er lang tid når man kun er 23)

Der er ikke kommet alle svarmuligheder med. Hvis det er over 2 år eller I endnu ikke er gravide så stem blankt

Åh kan godt huske hvor frusterende det var bare at ventet på de 2 streger. Det tog os 6 mdr inden der var gevinst. Jeg har også en meget lang cyklus, så da vi begyndte på at bruge æl test var der hurtig 2 streger Held og lykke med det..

Anmeld

26. maj 2013

Miss BananaHammock

Her tog det 4 år fra vi startede og til jeg fødte. Vi endte med at blive gravide ved hjælp af reagensglas. Vi fejler ingenting. (ihvertfald ikke noget man ved noget om med videnskaben endnu )

Kan se der er nogen der skriver at man kan få hjælp efter 1 år - hvilket jeg dog har erfaret først er efter 2 år. Især hvis man er ung og der ikke burde være noget galt.

Kan godt huske hvor hårdt det var og hvor skuffet man blev hver eneste måned Håber I snart står med 2 streger.

Anmeld

26. maj 2013

Menne

For os tog det 8 mdr. Jeg er 30.. 

Anmeld

26. maj 2013

lycly

Her tog det godt 3 måneder. Ikke at vi decideret prøvede, men vi havde ubeskyttet sex stort set hver dag og jeg blev gravid efter 3 måneder

Vil lige sige, at du ikke er gravid endnu behøver jo ikke betyde at der er noget i vejen med dig, det kan også være sæden fra din kæreste fx

Anmeld

26. maj 2013

Krussedulle

Anonym23 skriver:

Første gang: var ikke planlagt.. . (18 år)

Anden gang: efter 4 mdr (endte i en MA). (22 år)

Tredje gang: efter 3 måneder.. (22 år)

Og fjerde gang: inden næste mens.. (23 år)

Anmeld

26. maj 2013

BigHope13

Anonym23 skriver:

Har stemt blankt da det her tog 2 år og 3 mdr. Og to inseminerings forsøg før vi blev gravide. Jeg har en sygdom der hedder pco

Anmeld

26. maj 2013

Hullabullabulla

Anonym23 skriver:

Det var da også lang tid, ka se du ikke er meget ældre end mig? hvor lang tid prøvede I inden I søgte hjælp?

13 måneder - havde haft kontakt med lægen lidt før men der skulle gå minimum 1 år.. udover det ventede vi lige 1,5 måned mere pga regeringsskifte så vi kunne lige så godt vente på at det blev gratis igen

Nej var 22 da vi startede pb og kæresten 23.. Vi anede slet ikke at det skulle tage så længe - og var helt sikker på at det var mine ekstra kilo på sidebenene der satte bremsen i.. Ved udredning viste det sig at det var kærestens kvalitet der ikke var helt god

Alligevel har vi sku lavet en øko inden 3. inseminationsforsøg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.